Te, keiden mies ei ole muistanut huomioida, ostaa

  • Viestiketjun aloittaja !!
  • Ensimmäinen viesti
öh
Alkuperäinen kirjoittaja Itkua pidättelen.:
Mä olen vähän ymmälläni..mulla on eka äitienpäivä menossa. Odotin ihan sikana,että mies olisi laittanu aamiaisen ja onnnitellu yms..ei mitään,no sitten selasin hesaria ihan hulluna että olisiko siellä joku ilmoitus..ei ollut. Mä en oikeesti voi uskoa tätä..enkö mä saakkaan mitään? Mä laitoin miehelle silloin kun olin raskaana (huom mies ei siis silloin teknisesti ollut vielä isä) Niin miehelle herkkuaterian aamulla,heräsin sitä kuudelta laittamaan..tein kaikkia miehen mieliruokia hiki hatussa ja tilasin hänelle lahjan kuukautta etukäteen ja juuri sen mitä mies oli toivonut jo pitkään. Olen tässä muutenkin ajan mittaan ostellut miehelle koruja,levyjä ja tehnyt ylläreitä...siis olen tehnyt kaiken ihan sen takia kun musta on ihana nähdä miehen kasvoilla se ilme kun saa jotain mieleistä tai yllätetään. Mutta mä en saanut mitään..en mitään. Mies ilmoitti että haluaa nukkua vielä,kun väsyttää..minä valvon täällä vähän epätodellinen fiilis ilmassa..mies ei edes onnitellut. Toisaalta ei kehtaisi lähteä ulos ovet paukkuen kun päivä on vielä nuori..tätäkö tämä nyt tulee sitten olemaan..totuin tähän entisessä suhteessa,mutta että tässäkin..*itkua pidätellen* kai minä sitten vaan olen lapsellinen kun haluaisin että mut olis yllätetty..
Samat on fiilikset täälläkin. Mä tyhmänä jopa toivoin, että mies olisi edes yhtenä päivänä noussut vauvan kanssa ylös aamulla, mutta ei. Herran unet ovat tärkeämmät. En mä olisi tarvinnut lahjaa, kun olisi edes kortin ostanut. Syksyllä satsasin isänpäivään ja mies tykkäsi, mutta ei se näköjään toimi toisin päin. Huomenna on päivä uus... Mulle vaan tuli olo, ettei mies arvosta mua pätkääkään äitinä.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä???

Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
Ja jos lapset on vielä niin pieniä, että eivät osaa itse toivottaa hyvää äitienpäivää, ni on se silloin miehen tehtävä.
Esimerkiksi niiden miesten, joiden vaimoilla on eka äitienpäivä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TÄMÄ ON KAIKKIEN ÄITIEN PÄIVÄ, EI VAAN OMAN ÄIDIN!!
Eli miehesi ostelee kaikille tuntemilleen äideille lahjoja?
Mun mies lähti just töihin ja otti herkkukaapistamme nipun tikkareita mukaansa jotka sanoi vievänsä myöskin työvuorossa oleville työkavereilleen jotka on äitejä.
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä???

Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
TÄMÄ ON KAIKKIEN ÄITIEN PÄIVÄ, EI VAAN OMAN ÄIDIN!!
tämä no vain oman äitisi päivä muita ei onnitella
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TÄMÄ ON KAIKKIEN ÄITIEN PÄIVÄ, EI VAAN OMAN ÄIDIN!!
Eli miehesi ostelee kaikille tuntemilleen äideille lahjoja?
Mun mies lähti just töihin ja otti herkkukaapistamme nipun tikkareita mukaansa jotka sanoi vievänsä myöskin työvuorossa oleville työkavereilleen jotka on äitejä.
eiiii noloo
 
piste
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja Itkua pidättelen.:
Mä olen vähän ymmälläni..mulla on eka äitienpäivä menossa. Odotin ihan sikana,että mies olisi laittanu aamiaisen ja onnnitellu yms..ei mitään,no sitten selasin hesaria ihan hulluna että olisiko siellä joku ilmoitus..ei ollut. Mä en oikeesti voi uskoa tätä..enkö mä saakkaan mitään? Mä laitoin miehelle silloin kun olin raskaana (huom mies ei siis silloin teknisesti ollut vielä isä) Niin miehelle herkkuaterian aamulla,heräsin sitä kuudelta laittamaan..tein kaikkia miehen mieliruokia hiki hatussa ja tilasin hänelle lahjan kuukautta etukäteen ja juuri sen mitä mies oli toivonut jo pitkään. Olen tässä muutenkin ajan mittaan ostellut miehelle koruja,levyjä ja tehnyt ylläreitä...siis olen tehnyt kaiken ihan sen takia kun musta on ihana nähdä miehen kasvoilla se ilme kun saa jotain mieleistä tai yllätetään. Mutta mä en saanut mitään..en mitään. Mies ilmoitti että haluaa nukkua vielä,kun väsyttää..minä valvon täällä vähän epätodellinen fiilis ilmassa..mies ei edes onnitellut. Toisaalta ei kehtaisi lähteä ulos ovet paukkuen kun päivä on vielä nuori..tätäkö tämä nyt tulee sitten olemaan..totuin tähän entisessä suhteessa,mutta että tässäkin..*itkua pidätellen* kai minä sitten vaan olen lapsellinen kun haluaisin että mut olis yllätetty..
Samat on fiilikset täälläkin. Mä tyhmänä jopa toivoin, että mies olisi edes yhtenä päivänä noussut vauvan kanssa ylös aamulla, mutta ei. Herran unet ovat tärkeämmät. En mä olisi tarvinnut lahjaa, kun olisi edes kortin ostanut. Syksyllä satsasin isänpäivään ja mies tykkäsi, mutta ei se näköjään toimi toisin päin. Huomenna on päivä uus... Mulle vaan tuli olo, ettei mies arvosta mua pätkääkään äitinä.
miehet on erilaisia.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TÄMÄ ON KAIKKIEN ÄITIEN PÄIVÄ, EI VAAN OMAN ÄIDIN!!
Eli miehesi ostelee kaikille tuntemilleen äideille lahjoja?
Mun mies lähti just töihin ja otti herkkukaapistamme nipun tikkareita mukaansa jotka sanoi vievänsä myöskin työvuorossa oleville työkavereilleen jotka on äitejä.
eiiii noloo
Miten niin? Ei kai tuo yhtään sen nolompaa olis kuin että veis kahvipöytään pullat tarjolle äitienpäivän kunniaksi, niitä ei vaan sattunut pakastimessa olemaan.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä???

Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
TÄMÄ ON KAIKKIEN ÄITIEN PÄIVÄ, EI VAAN OMAN ÄIDIN!!
Eli miehesi ostelee kaikille tuntemilleen äideille lahjoja?
Ei, mutta toivottaa kyllä kaikille äideille hyvää äitienpäivää.
Minä olen hänen vaimonsa, lastemme äiti, joten minua hän muistaa myös lahjalla.
No mun mies muistaa mua pienillä eleillä ja lahjoilla arkisin.
Mä ole mieheni vaimo ja lastemme äiti joka ikinen päivä.
Onneksi meillä mies muistaa sen osallistumalla arkeen =)
äitienpäivä saattaa olla tärkeä lahjojen ja hemmottelujen päivä niissä perheissä missä nainen perinteisesti tekee kaikki kodin ja perheen eteen.
Itse otan mielummin sen muistamisen mieheltäni joka päivä =)

No niin mutta kyllä mua harmittaa miksei mies halua ilahduttaa mua kukilla edes kerran vuodessa. Siis ymmärrän jos muistetaan muuten, mutta meillä ei muisteta. Mulla on ihan sellainen olo ettei viitsi nähdä yhtään vaivaa mun takia. Ei kiva tunne. Olisi edes valkovuokkoja hakenu.
 
unikuu108
mun maailmaa ei kaada se etteikö ole 100% palvelu äitienpäivänä. ja tuskin meidän avioliittoakaan. aamuni alkoi pojan pissattamisella klo 6.50 ja siitä sitten normaalilla päivällä. tosin mies nyt imuroi. olen saanut äitienpäivätoivotukset ja rakkauden tunnustukset ja perjantaina poika halusi avata jo tekemänsä lahjan.
mulla on ihana perhe, poika ja aviomies, joten ei parempaa äitienpäivää vois olla.

tää äitienpäivien "myytit" vaan itsessään tekee siitä sellasen että jos kaikki ei mene niinkuin saduissa/unelmissa jne niin onpa ainakin syy mistä voi taas valittaa.
 
iukku
Toi on kyllä mielestäni ehkä maailman hassuin selitys "enhän mä ole mieheni äiti" :D Sen ymmärrän, että kaikki eivät välttämättä odota mitään muistamisia äitienpäivänä, mutta tuo edellinen selitys vaikuttaa aika hölmöltä, koska äitienpäivänä on tapana muistaa ja kiittää KAIKKIA äitejä...ei ainoastaan sitä omaansa (kuten täälläkin monet jo ovatkin aiemmin sanoneet ) :)
 
Lokki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllähän tuo pistää vituttaan että ukko nukkuu vaikka toiveena oli että olisin saanut nukkua pidempään,odotan vauvaa ja sairaana olen ollut.mutta meillä on arvojärjestys niin että mies ensin sitten vasta muut.
lapset niin pieniä niin olisivat saaneet touhuta isän kanssa aamu kahvit ym,kun kerran odottivat,mutta en ole niin tärkeä että kannattaisi muistaa.
tämä äitienpäivä menee itku kurkussa.

Keität itse ne kahvit,annat lasten tarjoilla,kattaa pöydän mieleisekseen,tehdä leipää jne, kyllä äitienpäivä onnsituu lositavasti ilman sitä miestäkin. Lapsilla on mukava kun saavat joka tapauksessa tehdä äidille jotain mukavaa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
No mun mies muistaa mua pienillä eleillä ja lahjoilla arkisin.
Mä ole mieheni vaimo ja lastemme äiti joka ikinen päivä.
Onneksi meillä mies muistaa sen osallistumalla arkeen =)
äitienpäivä saattaa olla tärkeä lahjojen ja hemmottelujen päivä niissä perheissä missä nainen perinteisesti tekee kaikki kodin ja perheen eteen.
Itse otan mielummin sen muistamisen mieheltäni joka päivä =)
JUURI TÄTÄ hain takaa avauksellani jossa kyselin eräiden suhteen "tasoa"
 
lohtuhali
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllähän tuo pistää vituttaan että ukko nukkuu vaikka toiveena oli että olisin saanut nukkua pidempään,odotan vauvaa ja sairaana olen ollut.mutta meillä on arvojärjestys niin että mies ensin sitten vasta muut.
lapset niin pieniä niin olisivat saaneet touhuta isän kanssa aamu kahvit ym,kun kerran odottivat,mutta en ole niin tärkeä että kannattaisi muistaa.
tämä äitienpäivä menee itku kurkussa.
Juuri näin :(
Tässä surullinen esimerkki siitä, kuinka itsekkäitä miehiä maailmasta löytyy. Vuodessa on YKSI äitienpäivä, jolloin jokainen äiti (enemmän tai vähemmän) toivoisi tulevansa muistetuksi. Ja kaikki ei halua kalliita lahjoja mieheltään, vaan esim. valmiin aamupalapöydän! Että mies auttaisi lapsia valmistamaan aamupalan ja äiti saisi kerrankin syödä rauhassa. Toisille tuommoinen tuntuu olevan ylivoimainen juttu.
Ja mua suoraan sanoen vituttaa täällä palstalla TE, jotka vingutte, että " ethän sä miehes äiti ole" ym. paskaa ja perään vielä hekotushymiö. Tää on tosiaankin ÄITIENpäivä, eli kaikkia äitejä pitäis muistaa, edes sanomalla kiitos jos ei muuta keksi. Ja turha teidän joidenkin on tulla tänne retostelemaan, että mun mies muistaa mua joka päivä ja plaaplaa, sitä ei täällä ole kysytty.
Ja ei, en ole katkera äiti, jonka mies ei muista tms. Pääsin aamulla syömään valmista aamupalaa, sain esikoiselta ihanan itsetehdyn lahjan ja mieheltä korun.
 
Lässynlässyn
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä???

Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
mutta kyllähän sä varmaan toivotat yleisesti hyvää äitienpäivää myös vaikka ystävilles?Ei nekään sun äitejä ole.Tämän päivän tarkoitus ei käsittääkseni ole muistaa vain sitä omaa äitiä vaan ihan kaikkia äitejä.Mun mies kyllä muistaa mua ja osottaa tänä päivänä oman kiitoksensa siitä millainen äiti olen meidän lapsille.Kunnianosoitus siis äideille ja äiteydelle..
Mä en ainakaan ole kellee ystävälleni toivottanut hyvää äitienpäivää. Ei kuulu tapohin meidän piireissä.

 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Lässynlässyn:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä???

Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
mutta kyllähän sä varmaan toivotat yleisesti hyvää äitienpäivää myös vaikka ystävilles?Ei nekään sun äitejä ole.Tämän päivän tarkoitus ei käsittääkseni ole muistaa vain sitä omaa äitiä vaan ihan kaikkia äitejä.Mun mies kyllä muistaa mua ja osottaa tänä päivänä oman kiitoksensa siitä millainen äiti olen meidän lapsille.Kunnianosoitus siis äideille ja äiteydelle..
Mä en ainakaan ole kellee ystävälleni toivottanut hyvää äitienpäivää. Ei kuulu tapohin meidän piireissä.
onneksi en ole teidän piireissä. Piti ihan laittaa viesti rakkaalle ystävälle, jolla ensimmäinen äitienpäivä.
 
Lässynlässyn
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Lässynlässyn:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä???

Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
mutta kyllähän sä varmaan toivotat yleisesti hyvää äitienpäivää myös vaikka ystävilles?Ei nekään sun äitejä ole.Tämän päivän tarkoitus ei käsittääkseni ole muistaa vain sitä omaa äitiä vaan ihan kaikkia äitejä.Mun mies kyllä muistaa mua ja osottaa tänä päivänä oman kiitoksensa siitä millainen äiti olen meidän lapsille.Kunnianosoitus siis äideille ja äiteydelle..
Mä en ainakaan ole kellee ystävälleni toivottanut hyvää äitienpäivää. Ei kuulu tapohin meidän piireissä.
onneksi en ole teidän piireissä. Piti ihan laittaa viesti rakkaalle ystävälle, jolla ensimmäinen äitienpäivä.
Sanopas muuta. Ei meidän piireihin mammoja otetakaan. :D
 

Yhteistyössä