te keiden lapsilla korvatulehduksia

  • Viestiketjun aloittaja kerro totuus
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kaikilla korvakierre. Nuo latelemasi asiat ei asiaan vaikuta.
Vaikuttavat osin.Lueppa esim. tos alhaalla oleva olikos se ny noh nim.merk.
Joo joo. Luin. Ei vaikuta.
Viel kerran, osin vaikuttaa usko vaan viisaampaa
Viisaampaa. Vitut. =)
Aivan niin, tuossa asiassa tiedän sinua enempi ja sinä pikkunen suutut
Ok. :LOL: Etpä tiiä. Mutta ei siitä sen enempää.
miksi sun on vaikee myöntää totuutta
 
On tutkittu et muka tutin imeminen sais aikaiseksi korvatulehdukset. Mulla oli tutti 3-vuotiaaksi asti enkä yhtään korvatulehdusta ole saanut. Vanhin ja keskimmäinen eivät tuttia käyttäneet ja oli korvatulehduksia. Vanhimmalla usein ja toistuvasti, melkein korvakierre. Keskimmäisellä harvoin. Käytettiin kyllä tuttipulloa ekalla 5kk:n jälkeen ja tokalla 6,5kk:n jälkeen n. 10kk:n ikään. Nuorimmaisella tutti, joten aika näyttää. Lasten isällä on ollut korvatulehduksia lapsena. Ja puettu ollaan hyvin korvia suojaten, kädet pesty

Muoks. en ole lapsena sairastellut usein enkä kyllä aikuisenakaan toisin kuin lasten isä
 
äityi
Alkuperäinen kirjoittaja äityi:
Voin vastata jokaiseen kyllä. Silti esikoisella koko ikänä (nyt 10v) 1 korvatulehdus, kakkosella muutamia, kolmosella riesaksi asti ja nelosella näköjään pahin.

Lääkäri sanoi että on ahtaat korvakäytävät ja siksi tulee helposti tulehduksia. Se voi olla perinnöllistä. Itse olen myös sairastanut aikanaan paaaaaaaljon korvatulehduksia.
Meillä tutti kakkosella ja nelosella. Silti korvatulehduksia on eniten sairastanut kolmonen joka oli vuoden ikään rintalapsi ilman tutteja. Tosin nelonen on aloittanut korvien sairastamisen vähintäänkin samaa rataa.
Ja esikoinen ollut pullolapsi 2 kk iästä mutt rinnalla 6kk 1v ja 8kk eli ei tuo pullokaan oikein meillä ainakaan ole syy. Edelleen uskon rakenteeseen ja perimään.
 

Yhteistyössä