te jotka tulleet raskaaksi heti keskenmenon jälkeen....

kuinka pian testasitte? milloin raskausoireet alkoi tulla takaisin?

mulla on keskenmenosta noin 4 viikkoa ja muutama päivä sitten alkoi taas oireet ilmaantumaan. onkohan mahdollista, että voisin olla raskaana uudestaan näin nopesti?
 
Kaikkihan on aina mahdollista, jos on harrastettu seksiä ilman ehkäsyä. ;)
Henk.koht. mulla ei oo asiasta kokemusta, ku keskeytyksestä vasta reilu 2 vkoa, mutta olen kuullu, että jotkut tulleet heti uudelleen raskaaksi. Keho on kuulemma luultavasti EHKÄ otollisempi uudelle raskaudelle heti keskenmenon jälkeen eli edellinen rskaus on jotenkin "puhdistanut" kohdun jne.

Mut jos epäilet raskautta ni testiä kehiin. :D
Nii, ja joillakin kierto on heti keskenmenon jälkeen normaali eli jos sulla keskenmenosta on jo se 4 vkoa ni ihan hyvin voisit kokeilla testata jos ei menkkoja ala kuulumaan. :)

Luultavasti toivot raskautta, ni pidetään peukkuja! =)
 
Tiedän yhden pariskunnan, jonka lasten ikäero oli 11 kk. Eli: raskaaksi äiti on tullut lähes heti synnytyksen jälkivuotojen jälkeen. Joten eiköhän tämä ole mahdollista heti keskenmenonkin jälkivuodon jälkeisessä kierrossa...
 
varhaisen keskenmenoni jälkeen tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi. mutta kierto olikin sitten mitä sattuu. ultran ja jälkeenpäin tehtyjen laskujen jälkeen munasolu on hedelmöittynyt kp 31 eli silloin kun normaalisti olisi alkaneet menkat. ja nyt raskaus on jatkunut ihan normaalisti, tänään alkoi yhdeksäs viikko.

tsemppiä kovasti :flower:
 
Täällä varhaisesta keskenmenosta tasan 6vkoa(edellinen keskenmeno oli huhtikuussa).
Mulla on ollut outo aavistus jo jonkun aikaa, mutta tällä viikolla oireet tuli jo niin vahvaksi,että päätin tehdä testin. Varsinkin rinnat kasvoi ihan, kun oisin ottanut monen desin silikonit ja jumppatunnilla ne paino niin, että koko jumppa tuntu vaan ärsyttävältä! Tää rinta-homma on outo siitä, että ei mulla näin vahvasti oo ne koskaan ekana reagoinut! On muitakin ihan selkeitä oireita: kuvottaa(en o ikinä oksentanu) ruoka ei maistu, mahaa kipristelee ja hirveitä vilunväre-aaltoja varsinkin iltaisin.
Niinpä siis eilen testasin ja todella vahva viiva oli! Ja vaikka aavistus oli ollut jo, niin silti sen viivan näkeminen aiheutti reaktion-oho!!
Mutta kuten sanoin, raskaus vuoden sisään jo kolmas, joten ei tässä mitään riemuhyppyjä tuu tehtyä, vaan lähinnä sitä odottaa, millon ne tutut keskenmenoa päivän edeltävät mahan tuskat alkavat.. Siinä mielessä tietysti aivan ihanaa ja loistavaa, että tässä nyt raskautuu näin nopeesti, kun ekan raskautumisen yritystä oli 8kk(se tuntui loputtomalta!) ja se keskenmeno olikin rankin. Viikkoja oli 11. Viime keskenmeno tapahtui jo 7+1, ja asennoituminen oli aivan erilainen kun sitä "osasi"odottaa jotenkin. Tuolloin tunsimme lähinnä vihaa surun sijaan.
Nyt mulla on tasan viikon päästä varhais-ultra, jotta näkee, onko edes tässä vaiheessa mitään "oikeeta" odotettavaa, eli elävä alkio kohdun sisällä.
Tässä yrittää olla kuin ei olisikaan, eli ei miettis koko raskautta, mut pakostihan se on kokoajan mielessä!
Olen tällä kertaa päättänyt kertoa miehelle raskaudesta vasta ultran jälkeen, vaikka hän se mulle alko ekana höpöttelee ja silittelee vatsaa, että tääl on kyllä vauva. (parin päivän päästä sitte kerto havainnostaan, näistä mun mega-daisareista, että ne on ollu ihan turpeet muutaman päivän..)
Mutta näin siis tämä "tarina" tässä vaiheessa! Neutraalina eteenpäin..ainaki yritetään
 
Varmaan oot jo ajat sitten testaillu ja toivottavasti olet onnellisesti raskaana. Kerron silti, että mulla oli keskenmeno marraskuun lopussa -07 (25.11?) ja heti sen jälkeen tulin raskaaksi. Ekan testin tein 23.12, mikä oli negatiivinen. Oireet kuitenkin voimistui ja uuden testin tein 28.12 ja se olikin positiivinen. Raskaudesta oli heti ihan erilainen ja paljon varmempi olo kuin kesken menneestä. Raskaus sujui ongelmitta ja nyt tuolla kopassaan tuhisee kohta nelikuinen ihana poikavauva :heart: .
 
Mulla oli tuulimunaraskaus joka lopetettiin lääkkellisesti 12/08. Kaikki oireet oli hävinnyt jo ennen kunnon vuotoa (vuoto tuli viikkoa ennen lääkkeellistä ).
Palauduin niin hyvin että petielämämme on ollut joulun aikaa todella vilkasta ja nyt rinnat ovat kasvaneet, kutisevat ja häpyhuulet tummanpunaiset :whistle:
Testiä teen vasta tammikuun lopulla kun käyn TK:ssa antamassa näytteen raskaustestiin KM johtuen... Pakko pitää itteensä jännityksessä hieman B)


Meillä kotosalla on jo 4 lapsukaista ja uusia toivotaan pian ennen kuin tulee ikä vastaan :snotty:
 

Yhteistyössä