Te, jotka tilaatte usein (lasten)vaatteita nettikaupoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttävää

Vieras
Onko usein sattunut kohdalle sellaista, että nettikaupan töpeksinnän vuoksi teille itsellenne aiheutuu paljon turhaa vaivaa? Minulle on käynyt aiemminkin ja nyt taas.

Minulla tuoreimpana kokemuksena tällainen: oli jo aiemmin tilannut lapselle kahdet saman merkkiset mutta eriväriset, suht hinnakkaat collegepöksyt. Kun huomasin miten hyvin ne istuvat päällä ja ovat kivn näköiset niin pienen harkinnan jälkeen päätin tilata vielä toiset 2 kpl ja erivärisinä taas.

Kun housut tulivat, totesin molemmat kappaleet virheellisiksi (tosi huonoa tuuria jo sekin että molemmat olivat jostain kohtaa rikki/kuluneet) Otin yhteyttä asiakaspalveluun, joka teki puolestani uuden tilauksen ko. tuotteille. Ohjeen mukaan minun piti odottaa näiden korvaavien tuotteiden saapumista ennenkuin palauttaisin virheelliset. Sitten tuli toimitusvahvistus, josta huomasin että tulossa on kahdet samanväriset housut sen sijaan että olisi tulossa kahta väriä niinkuin piti. Otin taas yhteyttä asiakaspalveluun, josta arveltiin etteivät saa enää lähetystä pysäytettyä.

Nyt siis minulla on täällä kotona 2 kpl virheellisiä collegehousuja, joita en saa palauttaa ennekuin uudet tulevat. Ja kun uudet tulevat, niistä toiset ovat asiakaspalvelun virheen takia väärän väriset eli nekin pitää paluttaa (muuten lapsella olisi kolmet täysin samanlaiset, samanväriset collegehousut ja sitä en halua). Ja koska ko. verkkokaupassa maksetaan luottokortilla, joudun odottamaan iät ja ajat että kaikki palautukset ja korjaukset tulee hyvitettyä. Tämä tilanne roikkuu auki kesäkuun loppuun saakka. Ja ilmoitin jo nettikauppaan etten kyllä enää tilaaa uudestaan niitä toisenvärisiä collegehousuja, koska asia menee niin monimutkaiseksi.

(Toinen tapaus suht lähimenneisyydestä oli sellainen, että palautin haalarit nettikauppaan koska ne olivat väärän kokoiset. Ilmoitin selvästi että haluan palauttaa, en vaihtaa toiseen kokoon. Silti minulle lähetettiin uudet haalarit, jotka siis taas jouduin palauttamaan takaisin)

Pitänee hetkeksi pitää taukoa nettishoppailusta että saa tämän päästä nousevan savun hälvenemään....