Te, jotka teette yövuoroja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
niin miten olette vieneet lapset hoitoon esim. sinä päivänä kun aloitatte valvomisen? Mietin vaan, että voinko vielä lapset päiväksi hoitoon, että voin levätä ennen yövuoroon menoa? Jotenkin tuntuu, että teen väärin? Miten te teette?

mulla alkaa yövuorot vasta ilta ysiltä, joten en vie poikaa hoitoon, kun ehdin miehen tultua nukkua tunnin pari. mutta jos ei ois tota mahdollisuutta, niin veisin varmaan hoitoon.

Mä olen pitänyt tytön kotona silloin kun aloitan valvomisen, oon yrittänyt jossakin välissä nukkua tai ees torkkua kun mies on kotona, meillä tyttö menee hoitoon vasta sitten kun mullon nukkumapäivä että saan kunnolla nukuttua ennen taas yöhön menoa.

Minulle valvomiset on aina ollut tosi vaikeita muutenkin, joten tarvitsen tosi paljon lepoa jo ennen yövuoroja. Siksi ajattelin, että jos veisin hoitoon ainakin puoleksi päiväksi, että saisin levättyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minulle valvomiset on aina ollut tosi vaikeita muutenkin, joten tarvitsen tosi paljon lepoa jo ennen yövuoroja. Siksi ajattelin, että jos veisin hoitoon ainakin puoleksi päiväksi, että saisin levättyä.

No jos se susta siltä tuntuu niin vie ihmeessä, ei siinä oo mitään "väärää". Jotkut ihmiset yksinkertaisesti tarvitsevat unta enemmän. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Sitten viet vain hoitoon, potematta huonoa omaatuntoa!

En vienyt päivällä hoitoon. Lepäsin kun lapsukainen oli päiväunilla. Yövuoro alkoi klo 21 vein lapsen hoitoon n.klo 19.30. Tein myös "pitkää" yövuoroa klo 16- 07. Silloin vein hoitoon klo 15.30. Kun menin illalla yövuoroon päivällä tein vain pakolliset hommat. Edellisenä päivän tein ruokaa niin paljon että oli mitä lämmittää tai pakkasesta ruokaa.

Yhteistyössä