Te, jotka teette itse soseet....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
Te jotka teette itse vauvalle soseet, miten ne säilyvät matkassa mukana?

Säilyykö veteen tehty perunasose suljetussa astiassa ihan hoitolaukussa mukana, kun ollaan lähdössä iltapäiväksi perheen kanssa kauppoihin ja ulkoilemaan? Ollaan vasta aloitettu maistelemaan perunaa, ja en löytänyt kaupan sosepurkeista pelkkää perunasosetta. Onko sitä edes?

Jatkossa kätevä väin: Ota mukaan reissuun jäinen sose :) Säilyy tunteja. Siis mä ainakin pakastin soseita, sieltä sai hyvin matkaan mukaan. Reissussa tosin myös kaupan soseet kävi meille hyvin.

Mutta jos olette vasta alkaneet maistelemaan, niin kyllä vauva pärjää iltapäivän ilman perunaa ihan hyvin. Ota mukaan vain maitoa.

Mä otan pakastimesta mukaan. Yritän pitää varjossa kassia jossa ruokapurkki on tai jos on mahdollista niin paan jossain jääkaappiin. Ei kyllä ihan heti sula pakastukset.

Mä oon kuskannut puistoon pakastettua sosetta, ollut siis ihan jäässä.Noin 2h on ollut ulkona ja silti edelleen jäässä, ja sit oon lämmittänyt ja syöttänyt. En kyllä muuta kuin jäätynyttä itse tehtyä sosetta uskaltaisi pitkää pitää mukana ja syöttää. jos olette vasta aloittaneet kiinteät, niin eihän välttämättä tarvitse antaa juuri sinä päivänä sosetta, maitoa vaan, kyllä se riittää...

Yhteistyössä