T
"Truth"
Vieras
Tasa-arvoinenhan tuo ei tosiaan nimestään huolimatta ole. Kuka tahansa ei silti saa mennä naimisiin vaan siihen tarvitaan viime kädessä se kahden suostumus. Todellinen tasa-arvoinen avioliittolaki mahdollistaisi naimisiin menemisen itsensä kanssa. Pitäisikö olla erikseen esimerkiksi tasa-arvoinen sopimusoikeus??
Ja kuten tavallista, nämä tahtojat eivät ole rationaalisia keskustelijoita. Tähänkin viestiin tulee sitten vastauksia "yhyy miksi vertaat rakastavia ihmisiä itsensä kanssa naimisiin menemiseen byääh."
Eipä tuo kansalaisaloiteen sisältö oikein vaikuuta. Valtavan mediamölinän ja somettamisen seasta paljastuu pelkkä pari sivuinen lakimuutosehdotus jossa ei perustella väitteitä ollenkaan vaan luotetaan siihen että samanmieliset vievät sitä eteenpäin pelkän samanmielisyyden hengessä. Lähteetkit ovat yllättäen vain kirsikanpoimintaa ilman laajempaa kuvaa. Valiokuntahan hylkäsi tuon roskan jo kahdesti ja silti sitä pitää kuin pakolla runtata eteenpäin. Tuo ehdotus itsessään on typistetty vain siihen että "muutat avioliittolaista vain nää kohdat tällee" ikään kuin lakien laatiminen olisi näin helppoa ja kivaa. Ajatella! Jokainen voi ruveta kirjoittelemaan lakeja, ei tarvitse kuin katsoa joku kohta ja kirjottaa siihen parempi tilalle!
Erityisen huvittava (siis nololla tavalla) on tuo miten kansalaisaloitteen tekstiä on yritetty kuin väkisin tehdä vaikeammaksi ja siis "virallisemman" näköiseksi
Ja kuten tavallista, nämä tahtojat eivät ole rationaalisia keskustelijoita. Tähänkin viestiin tulee sitten vastauksia "yhyy miksi vertaat rakastavia ihmisiä itsensä kanssa naimisiin menemiseen byääh."
Eipä tuo kansalaisaloiteen sisältö oikein vaikuuta. Valtavan mediamölinän ja somettamisen seasta paljastuu pelkkä pari sivuinen lakimuutosehdotus jossa ei perustella väitteitä ollenkaan vaan luotetaan siihen että samanmieliset vievät sitä eteenpäin pelkän samanmielisyyden hengessä. Lähteetkit ovat yllättäen vain kirsikanpoimintaa ilman laajempaa kuvaa. Valiokuntahan hylkäsi tuon roskan jo kahdesti ja silti sitä pitää kuin pakolla runtata eteenpäin. Tuo ehdotus itsessään on typistetty vain siihen että "muutat avioliittolaista vain nää kohdat tällee" ikään kuin lakien laatiminen olisi näin helppoa ja kivaa. Ajatella! Jokainen voi ruveta kirjoittelemaan lakeja, ei tarvitse kuin katsoa joku kohta ja kirjottaa siihen parempi tilalle!
Erityisen huvittava (siis nololla tavalla) on tuo miten kansalaisaloitteen tekstiä on yritetty kuin väkisin tehdä vaikeammaksi ja siis "virallisemman" näköiseksi