Te jotka syötte lihaa, voisitteko olla syömättä lihaa loppuelämänne?

Mä syön hyvin vähän kalaa, lähinnä säilyketonnikalaa ja äitini luona kyläillessä jotain uunilohta (tekee aina).
Ihan hyvin voisin olla ilmankin. Ja lihaa en siis syö.

Mä olin syömättä punaistalihaa 11-vuotta, täysin lihatta olin 3-vuotta. Nykyisin syön ihan kaikkea, eli en pystyis ja toisaalta pystyisin. Lihan maun unohtaa äkkiä.

Eikun. Kaalikääryleet, lihapullat, palvattu kylki tai peura tai kinkku, laukkamakkara, verimakkarat, rusinamakkara, salami, kielileike ja maksalaatikko tai grillattu maksa tai...

Äää, musta ei kyllä tule kasvissyöjää. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
jeps. mä olin enne kun muutettiin miehen kanssa yhteen ,niin kokonaan ilman lihaa(7v). sitten oli pakko opetella syömään ,kun muuten olisin nälkään kuollu.... mutta siis joo. harvemmin sitä tulee edes syötyä.

Miten sä nyt olisit nälkään kuollut? :) meillä yhteiselämän alusta asti tehty kahdet pöperöt.

Jos olisi pakko, niin kai sitä pystyisi. Mutta en halua :D Proteiinin saannin kanssa voisi myös olla vähän niin ja näin, kun olen sen verran allerginen, että en tiedä että mistä se sitten otettaisiin. Juustoista ehkä. Vegaania minusta ei saisi tekemälläkään, joutuisin elämään vedellä ja reikäleivän rei'illä...

No nyt jo tuntuu välillä vaikeelta syödä riittävästi proteiineja, saati sitten, jos lihaa en söisi. Nykyiselläänki syön jo päivittäin rahkaa tai raejuustoa...

Voisin kai olla loppuelämäni syömättä lihaa, valitettavasti en vaan keksi yhtään syytä siihen.

En kyllä keksi yhtään syytä miksi mun pitäisi olla syömättä lihaa, mutta eiköhän se onistuisi, jos kerran pakko olisi. Muuten olen kyllä lihan syöjä ja kunnon pihvejä tulisi ikävä.

Yhteistyössä