te jotka salaa raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myrtti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myrtti"

Vieras
Kertokaapa te jotka hankkiudutte salaa mieheltä raskaaksi... niin millä keinoin? Eniten kiinnostaa ne joilla ehkäisynä kondomi... puhkotteko nuppineulalla reikiä kondomiin vai mitä? Kyllähän sen nyt huomaa jos on jo kerran avattu jne...

Meillä mies luuli että pillereitä syön ja hups tais muutamat unohtua :) Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Mies on ihan onneissaan ja kyllä taitaa aavistaa mitä kävi :D Inhottavaahan tuo tietysti on,jos ehkäisystä yhdessä puhuttu ja päätetty. Luottamukseen kun suhde perustuu. Oletko varma että mies jää kuvioihin jos ja kun lapsi tulee? Vai oletko valmis jäämään yksin?

Ajattelemattomia typeryksiä tuollaiset naiset! Ihan suututtaa moinen typeryys, ettekö mieti edes lapsen tunteita?

Entäs jos mies tekisi noin, varmaan tuomitsisitte?

En tajua naisia, jotka tekeytyy salassa raskaaksi... Säälittävää. Mutta pitäis kyllä miehenkin tajuta, että jos seksiä harrastaa niin raskaushan siinä on "riskinä". Mutta vakisuhteessa luottamus on kaiken a ja o, mitä jos mies ei halua lapsia? Ja luottaa, että nainen syö pillereitä, jos niin kerta sanoo? Sitten akka vielä kehtaa ruveta elatusmaksuja sun muita vaatimaan...

Ei ketään saa tehä vasten tahtoaan isäksi. Hullu akka! Miehellä on myös oikeus ehkäistä ja hyvä hänelle jos osaa kondomeja käyttää.

Itse olen samaa mieltä.. Jos ehkäisystä sovitaan niin siinä pitäisi silloin pysyä! Todella ikävää miehelle tuommoinen, itse jättäisin tuommoisen kumppanin.. Itsellä jos unohtui pilleri joskus ottaa, kerroin miehelle ja hän sanoin että ei se mitään; silloin se oli hänen oma valinta että otetaan riski ja jos raskaaksi tullaan niin sitten se on niin. Alunperin heti suhteen ollessa alussa ilmoitin että jos ei halua lapsia, niin parempi että ei jatketa.. Ja tähdensin ettei niitä sillä sekunnilla piä hankkia, kun ollaan pari kktta seurusteltu mutta muutaman vuoden päästä.. Ja tässä sitä ollaan muutamanvuoden päässä ja yrityskerta 1 käynnissä.

Sen voi miettiä ihan toisinpäin.. Entä jos itse olisit "se, joka siittää" ja miehellä tilaisuus päättää milloin tullaan raskaaksi. Et haluaisi lasta vielä ainakaan vuosiin, ja yhtäkkiä ehkäisystä huolimatta mies ilmoittaa että NYT ollaan sitten raskaana, piditpä siitä tai et!!

Täällä palstalla aina sanotaan, kun joku kertoo että on tullut vahingossa raskaaksi, että kun seksiä harrastaa niin pitää olla valmis tulemaan äidiksi ja raskauden mahdollisuus on AINA olemassa. Miksei samaa voi siis sanoa miehelle, että jos seksiä harrastaa niin aina on mahdollisuus että tulee isäksi?

Niin ja tämä nyt oli vain ajatus, en hyväksy todellakaan sitä että aletaan lasta "tekemään" puolisolta salaa.

missä kohtaa tekstiä mä sanoin suunnittelevani jotain salaa raskautumista??? huhhuh... Ei todellakaan ole käynyt mielessäkään itse tehdä moista... Kunhan vaan kyselin... Itseasiassa meillä mies on se joka haluaa lisääntyä ja saa pelätä että MIES puhkoo kumit...

Kai tämä nyt oli vitsi? Sano, että oli.

Mä en pysty ymmärtämään miten joku voi hankkiutua "salaa" raskaaksi.. Minkälainen suhde oikeen on jos tuollasia asioita tehdään salaa?

kyllä mä olen sitä mieltä että miehellä on oikeus päättää myös halutakko isäksi vai ei. Tavallaan toivoisin sun tapauksessa, että mies hylkäisi sinut kuuluaan raskaudesta.

Mutta joo, tapaus elävästä elämästä: Serkkuni jätti salaa pillerit pois, kun halusi raskaaksi. Mies ei halunnut enää lapsia (hänellä oli jo ed liitosta). Kun mies kuuli sitten naisen olevan raskaana, lähti saman tien kävelemään (luottamuspula). Yrittivät kyllä raskausaikana paikkailla suhdetta, mutta ei enää toiminut ja lopullinen ero tuli hieman ennen lapsen syntymään. Eikä ole muuten isä pitänyt lapseen mitään yhteyttä, mikä sinänsä on myös tässä tilanteessa jopa ymmärrettävää.

Ainoa oikea ratkaisu, minkä lapsen äiti teki, oli se, että sanoi isyydentunnustuksessa, ettei tiedä kenelle lapsi on. Ja näin mies ei myöskään joutunut elareista vastaamaan. Mikä mun mielestä tässä tilanteessa on ihan oikein, jos kuitenkin yhdessä sovitaan, että ehkäisyä käytetään.

Täällä palstalla aina sanotaan, kun joku kertoo että on tullut vahingossa raskaaksi, että kun seksiä harrastaa niin pitää olla valmis tulemaan äidiksi ja raskauden mahdollisuus on AINA olemassa. Miksei samaa voi siis sanoa miehelle, että jos seksiä harrastaa niin aina on mahdollisuus että tulee isäksi?

Niin ja tämä nyt oli vain ajatus, en hyväksy todellakaan sitä että aletaan lasta "tekemään" puolisolta salaa.

Joo, mahdollisuus on olemassa, mutta mahdollisuuden luokat on ihan erilaiset, että käytetäänkö ehkäisyä vai ei ja valehteleeko toinen käyttävänsä sitä vai sanooko suoraan että ei käytä.

[QUOTE="live";22902818]

Mutta joo, tapaus elävästä elämästä: Serkkuni jätti salaa pillerit pois, kun halusi raskaaksi. Mies ei halunnut enää lapsia (hänellä oli jo ed liitosta). Kun mies kuuli sitten naisen olevan raskaana, lähti saman tien kävelemään (luottamuspula). Yrittivät kyllä raskausaikana paikkailla suhdetta, mutta ei enää toiminut ja lopullinen ero tuli hieman ennen lapsen syntymään. Eikä ole muuten isä pitänyt lapseen mitään yhteyttä, mikä sinänsä on myös tässä tilanteessa jopa ymmärrettävää.
[/QUOTE]

Parhain päinhän tämä meni. Serkkusi sai lapsen, jota muuten ei välttämättä olisi saanut ikinä (jos ikä alkoi tulla jo vastaan eikä välttämättä olisi ehtinyt löytää suostuvaista miestä). Liitto olis päättynyt joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, jos kerran serkkusi tosissaan halusi lasta ja mies ei missään tapauksessa (ihmettelen kyllä vähän, miksi ylipäänsä olivat päätyneet yhteen). Lapsikaan ei ikävöi isäänsä, kun tämä tajusi kadota kuviosta jo ennen syntymää. Kukaan ei siis menettänyt mitään.

Itellä ehkäisykapseli ja monta kertää epäilty että oisin raskaana siitä huolimatta mies on pannut mun kanssa ja joka kerta ollaan tehty ilman kortsua, nyt ois edessä kapselin poisto ja e-pillerit takas. Jos mies tajuaa todellisuuden että naisen ois mahd. tulla raskaaksi panon aikana? Onko se silloin salaa hankkiutumista raskaaksi? Jos mies näkee selvät merkit, mutta ei ehkä heti tajua niitä? Kyllä siinä tilanteessa voi syyttää molempia. Ei yksinomaan naista.

Yhteistyössä