Te, jotka otatte usein vaan muutaman...

  • Viestiketjun aloittaja kalja
  • Ensimmäinen viesti
kalja
Kuinka usein otatte ja mikä on muutama? Mitä otatte? Mä tykkään kaljasta todella paljon, siis sen mausta. Voisin vaik joka ilta ottaa pari. Mä saan siitä vauhtia hommiini. En siis istu ja juo vaan avaan tölkin ja hörpin siitä aina ohimennen. Yks tölkki saattaa kestää tunninkin, joten kovin monta en illassa ota. Enkä ota siis joka ilta mut ehkä 3-4 kertaa viikossa otan pari kolme. Kännejä en ota kovin usein, ehkä joissain bileissä menee sit enemmän. Sanooko miehenne mitään muutamista?
 
Etenkin näin kesä- ja loma-aikaan tulee otettua useinkkin se muutama... Itse otan joka kerta saunaan yhden siiderin tai lonkeron - oli lapset mukana saunassa tai ei. Meillä lapset menee aina nukkumaan heti saunan päälle ja monesti tulee otettua vielä toinen tai kolmaskin juoma saunan päälle. Mutta siihen se sitten jää. Tykkään myös valkkarista ja toisinaan tulee sitä otettua se muutama lasillinen eli 1-3. Eikä todellakaan ole kyse mistään puolen litran tuopista ;)
Itse en näe mitään pahaa siinä, jos illalla ottaa yhden tai muutaman lasillisen lasten mentyä nukkumaan. Mitään kännejä meillä ei todellakaan vedetä lasten kotona ollessa.
 
århus
Täälla on tapana juoda ruan kera, sosiaalisesti iltaisin illanistujaisissa, kotona muuten vaan, vaikka joka päivä. Ei tuollaisia ihmetellä. Kun kävelet Köpiksessä tms klo 17.30 jälkeen puistot,kanavat on täynna ihmisiä lasillisella sekä ravintoilissa, että omilla juomilla. Outo kysymys.
 
kalja
Sulle ehkä outo kysymys, mut mä nyt vaan kysyin. Kyl mä ite pidän outona, jos joka päivä ottaa muutaman ja aamulla seiskaan duuniin. Mietin vaan, mikä on muille normaalia muutaman ottamista ja mikä on muutama...
 

Yhteistyössä