Te jotka ostatte aina halvalla alesta tavaraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipidetär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millipidetär

Vieras
Mistä löytäisin lapselleni toppahaalarin edullisesti? Kävin eilen kiertelemässä ja -30% oli joka puolella, tosi kalliitta oli puvut vieläkin... mistä te spesialistit aina ne puvut halvalla löydätte?? vai pitääkö vielä odottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin anttoNiinasta kaks kuukautta sitten reimatecin puvun 74? ja minusta se oli jo edullinen. Puoleen hintaan sain sen.
Mikä on sinusta halpa?

Mä ostin muutama vuosi sitten Seppälästä lapselle toppiksen 20?:lla! Hyvin ajoi asiansa ja sain siitä kirppiksellä vielä 10? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mä ostin anttoNiinasta kaks kuukautta sitten reimatecin puvun 74? ja minusta se oli jo edullinen. Puoleen hintaan sain sen.
Mikä on sinusta halpa?

Mä ostin muutama vuosi sitten Seppälästä lapselle toppiksen 20?:lla! Hyvin ajoi asiansa ja sain siitä kirppiksellä vielä 10? ;)

:) mä olen ostanu niin monta kertaa nuita halvempia toppiksia ja niistä kaikista aina hajoo vetoketju tai ne ratkee.Et mä en osta enään.

Mikä on sinusta halpa?

:) mä olen ostanu niin monta kertaa nuita halvempia toppiksia ja niistä kaikista aina hajoo vetoketju tai ne ratkee.Et mä en osta enään.

Meilläkin seppälän liki iskemättömästä takista hajosi vetoketju :( Onneksi mummo osasi laittaa siihen uuden, että saadaan se vielä käyttöön.

Mutta Lindexin toppatakki on kestänyt.

Mikä on sinusta halpa?

Saman olen huomannut että ns. merkittömät "halppis"puvut kastuu heti sisältä myös kun lapsi on hetken aikaa lumessa möyrinyt ja vetoketju rikki ennenkuin talvikausi on päättynyt... tulee aika kalliiksi puku loppuen lopuksi..

Mikä on sinusta halpa?

Ai, kurja tuuri :(
Tuo(kin) puku toimi aivan moitteettomasti ja piti lapsen lämpimänä ja kuivana, vaikka pk:ssa(kin) tunnetusti paljon ulkoillaan.

Mä ostan loppualesta, saattaa saada 70 % alennuksella. Viime vuonna sain 70 % tämän talven puvun. Muutenkin kyttään kun ovat 40-50 % vähintään. Käyn siis katsomassa alussa ja odotan että putoaa.

Muoks. kyttään siis kosteussuojapukuja ja mielummin vahvoja kuten Jonathan Cordura, Super-Remu... Reimatecciä ostan harvoin, se ei istu hoikalle tytölle ja laatu on kuulemma huonontunut viime aikoina. Rasaviliä vahtii mun äitini, heillä on sitä myynnissä lastenvaateliikkeissä (pk-seudulla ei saa niitä pukuja).

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Mä ostan loppualesta, saattaa saada 70 % alennuksella. Viime vuonna sain 70 % tämän talven puvun. Muutenkin kyttään kun ovat 40-50 % vähintään. Käyn siis katsomassa alussa ja odotan että putoaa.

Asut varmaan lähellä kauppoja?
Meiltä on sen verran matkaa, et ku lähtee niin on ostettava sen minkä saa ja tiedettävä lähtiisä mitä lähtee ostaan. Harvoin tulee sit kyllä mitään heräteostoksia tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
No kai sä ymmärrät, että jos on 30% ale, niin et saa satasen pukua 50e hinnalla. On odotettava 50% alea :laugh:

Kyselin että mistä shoppailija expertit pukunsa ostavat, onko kenelläkään mitään vinkkiä paikasta missä olisi jo hyvät prosentit (nettikaupat, tehtaanmyymälät tai joku muu firma, ihan joka paikkaan en ole ehtinyt) vai pitääkö vielä odottaa et kaupat vaan laskee prosentteja.... Matikkataitoni on ihan ajantasalla mut hyvä jos sulla hauskaa on...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:

Asut varmaan lähellä kauppoja?
Meiltä on sen verran matkaa, et ku lähtee niin on ostettava sen minkä saa ja tiedettävä lähtiisä mitä lähtee ostaan. Harvoin tulee sit kyllä mitään heräteostoksia tehtyä.

Asun 10 minuutin kävelymatkan päässä Jumbosta. Mutten silti ramppaa siellä joka päivä. Mutta se on myös meidän lähin ruokakauppa.

Mulla tulee ostettua ns. heräteostoksia ihan tosi harvoin, korkeintaan kirpparilta, mistä ostan jos löytyy, vaikken juuri nyt hakisikaan vaikka seuraavaa kokoa tytön uimapukua. Mulla on sen verran tiukassa rahat, että 15-20 e:n ns. heräteosto eli esim. tuiki tavallinen lindexin trikoopaita on mulle nyt liikaa tai pois jostain tärkeämmästä.

Nyt kyttään tytölle toisia talvikenkiä täksi talveksi ja ehkä jos löytyy, myös seuraavaksi vuodeksi eli kokoja 27 ja 29. Nyt ei ole kuin kuomat + talvikumpparit. Syysgoret menevät vielä, jos menee nyt ihan plussan puolelle ja lumet sulavat (tuskin). Ja toppahaalaria tai ehkä myös 2-osaista toppa-asua kokoa ensi talveksi. Riippuu sitten prosenteista, mihin noista on varaa.

Vain odottamalla että alenjämähyllyyn jää niitä pukuja riittävästi ja niihin lopulta lämäistään isompi alelappu. Mutta sehän on ihan tuurista kiinni.

Tampereella Nanouk aloittaa aina suoraan -40%. Tänä syksynä ostin kylläkin sieltä puvun -50%, kun jotain oli jäänyt edellistalvelta myymättä. Siellä oli myös se -70% tanko, mutta ulkonainen vilkaisu osoitti mustaa housua, joten en mennyt edes penkomaan.

Jesper Juniorissakin ale kiihtyy hitaasti ja joku yksilö tulee alen lopussa isompaan aleen. Ainakin se -50%, taisi olla joku rekki -70% (kesäale, elokuussa...).

Minä ostan jo -30-40%:lla. Jos pitäisi odottaa isompaa aletta, niin se tuote yleensä on heräteostos, jota ei oikeasti tarvita.

Yhteistyössä