Te, jotka ootte käyneet Pärnussa perhelomalla

  • Viestiketjun aloittaja matkalle
  • Ensimmäinen viesti
matkalle
Meillä olis tarkotus lähteä sinne ens kesänä lasten kanssa.
Kyselin kylpylähotelli Tervise Paradisen hintoja ja meiltä tulis maksamaan perhehuoneessa 2aikuista ja 2 lasta, 3v ja 11v puolhoidon kanssa n 850e /
4vrk.
Hintaan sisältyy laivamatkat ja kuljetus tallinnasta Pärnuun.Onko mielestänne kallis?
Onko suositella jotain toista edullisempaa hotellia?
Onkos kukaan käynyt tässä ko hotellissa? Onko ruuat hyviä?
 
emmi
Käydään pärnussa monta kertaa vuodessa ja tämä meillä vakkari hotelli. Juuri tuon vesipuiston vuoksi. Ollaan aina varattu itse laivamatkat ja menty omalla autolla. Hotellia suosittelen ehdottomasti. Toinen hyvä vieressä on strand, jossa myös pieni kylpylän tapainen, mutta ei mikään erityinen lapsille.
 
Suosittelen!
Me ollaan käyty kahdesti miehen kanssa siellä, silloin ei vielä ollut lapsia. Ihana hotelli ja kylpylän käyttö kuuluu hintaan. Kylpylä on monipuolisin alueella ja tosi kivat vesiliukumäet, allasbaarit ym. Hiekkarannat ihan vieressä ja keskusta kävelymatkan päässä. Ihan huippukohde, sinne lähdetään joku kesä kyllä lastenkin kanssa! En itse lähtisi halvempaan hotelliin siellä, meillä oli yhteiskuljetus muissa hotelleissa yöpyneiden kanssa, niin olivat tyytymättömiä, Paradisessa on tosiaan se paras kylpyläja palvelu, mitä olen kuullut. Hinnasta en osaa sanoa, onko kallis vai ei, riippuu mihin vertaa. Ruuat oli tosi hyviä siellä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen!:
Me ollaan käyty kahdesti miehen kanssa siellä, silloin ei vielä ollut lapsia. Ihana hotelli ja kylpylän käyttö kuuluu hintaan. Kylpylä on monipuolisin alueella ja tosi kivat vesiliukumäet, allasbaarit ym. Hiekkarannat ihan vieressä ja keskusta kävelymatkan päässä. Ihan huippukohde, sinne lähdetään joku kesä kyllä lastenkin kanssa! En itse lähtisi halvempaan hotelliin siellä, meillä oli yhteiskuljetus muissa hotelleissa yöpyneiden kanssa, niin olivat tyytymättömiä, Paradisessa on tosiaan se paras kylpyläja palvelu, mitä olen kuullut. Hinnasta en osaa sanoa, onko kallis vai ei, riippuu mihin vertaa. Ruuat oli tosi hyviä siellä.
Kiva, ehkä sit mennään sinne. Aiemmin käyty vaan etelässä, Pärnuuun pääsis vaan huomattavasti edullisemmin. Ilmat sit voi olla meidän tuurilla sen 4 vrk huonoja.
 
syystyttönen harmaana
pärnu on hyvä valinta lapsiperheelle. :)
kalliilta tuntuu tuo hinta. perheineni olen käynyt pärnussa lukuisia kertoja. ottaisin oman auton mukaan, tallinnasta on vain parin tunnin ajo pärnuun. edullisimmat autopaketit saa luultavasti vikinglineltä, kannattaa liittyä maksuttomaan kanta-asiakasohjelmaan (viking club).
majoituksen etsisin toisaalta, kylpylävierailun tekisin toki tervise paradiisiin. näin on tehtykin, joka kerta kun lapset ovat olleet mukana. rannassa on niin paljon puuhaa, että kylpylän palvelut saattaa jäädä käyttämättä.
kylpylän ruuista en osaa sanoa, muuta kuin että eräässä toisessa kylpylässä tarjottiin ihan kotiruokaa seisovasta pöydästä.
lapsiperheen ruokapaikkasuositukseni olisi steffani-pizzeria nikolai-kadulla keskustassa.
jos lisää kysyttävää, vastaan mielelläni.. nyt menen nukuttamaan pikkuneitiä. :)
 
Emmi
Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen!:
Me ollaan käyty kahdesti miehen kanssa siellä, silloin ei vielä ollut lapsia. Ihana hotelli ja kylpylän käyttö kuuluu hintaan. Kylpylä on monipuolisin alueella ja tosi kivat vesiliukumäet, allasbaarit ym. Hiekkarannat ihan vieressä ja keskusta kävelymatkan päässä. Ihan huippukohde, sinne lähdetään joku kesä kyllä lastenkin kanssa! En itse lähtisi halvempaan hotelliin siellä, meillä oli yhteiskuljetus muissa hotelleissa yöpyneiden kanssa, niin olivat tyytymättömiä, Paradisessa on tosiaan se paras kylpyläja palvelu, mitä olen kuullut. Hinnasta en osaa sanoa, onko kallis vai ei, riippuu mihin vertaa. Ruuat oli tosi hyviä siellä.
Kylpylä ei kuulu hintaa. Sitä pitää ulkopuolinen yrittäjä. Hotellin asukkaat saavat hieman alennusta. Aamusauna ja uinti kuuluu hintaan, mutta tämä allas tavallinen kuten uimahallissa.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen harmaana:
pärnu on hyvä valinta lapsiperheelle. :)
kalliilta tuntuu tuo hinta. perheineni olen käynyt pärnussa lukuisia kertoja. ottaisin oman auton mukaan, tallinnasta on vain parin tunnin ajo pärnuun. edullisimmat autopaketit saa luultavasti vikinglineltä, kannattaa liittyä maksuttomaan kanta-asiakasohjelmaan (viking club).
majoituksen etsisin toisaalta, kylpylävierailun tekisin toki tervise paradiisiin. näin on tehtykin, joka kerta kun lapset ovat olleet mukana. rannassa on niin paljon puuhaa, että kylpylän palvelut saattaa jäädä käyttämättä.
kylpylän ruuista en osaa sanoa, muuta kuin että eräässä toisessa kylpylässä tarjottiin ihan kotiruokaa seisovasta pöydästä.
lapsiperheen ruokapaikkasuositukseni olisi steffani-pizzeria nikolai-kadulla keskustassa.
jos lisää kysyttävää, vastaan mielelläni.. nyt menen nukuttamaan pikkuneitiä. :)

Minusta ap:n mainitsema hinta tuntuu kalliilta.

Toisaalta oman auton ottaminen mukaan sesonkiaikana on kallista ja neljän hengen liput auton kanssa voivat olla hyvinkin 190 euroa. Jos siis ei halua viettää 3,5 tuntia laivalla vaan hieman nopeamman vaihtoehdon.
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen!:
Me ollaan käyty kahdesti miehen kanssa siellä, silloin ei vielä ollut lapsia. Ihana hotelli ja kylpylän käyttö kuuluu hintaan. Kylpylä on monipuolisin alueella ja tosi kivat vesiliukumäet, allasbaarit ym. Hiekkarannat ihan vieressä ja keskusta kävelymatkan päässä. Ihan huippukohde, sinne lähdetään joku kesä kyllä lastenkin kanssa! En itse lähtisi halvempaan hotelliin siellä, meillä oli yhteiskuljetus muissa hotelleissa yöpyneiden kanssa, niin olivat tyytymättömiä, Paradisessa on tosiaan se paras kylpyläja palvelu, mitä olen kuullut. Hinnasta en osaa sanoa, onko kallis vai ei, riippuu mihin vertaa. Ruuat oli tosi hyviä siellä.
Kylpylä ei kuulu hintaa. Sitä pitää ulkopuolinen yrittäjä. Hotellin asukkaat saavat hieman alennusta. Aamusauna ja uinti kuuluu hintaan, mutta tämä allas tavallinen kuten uimahallissa.
Eikö kuulu hintaan? Sori, jos tuli väärää tietoa, muistin, että ois kuulunut.Siitä on muutama vuosi ku käytiin siellä...
 
täältä löytyy majoitusvaihtoehtoja ja muitakin vinkkejä moneen makuun:
http://www.visitparnu.com/index.php?id=162&L=2

viimeisellä pärnun matkallamme yövyimme: http://www.ammende.ee/
aivan upea paikka! henkilökunta kutsui meitä daamiksi ja härraksi. lapsi huomioitiin hyvin.
a la carte ja buffet -aamiainen sisälsi mm. kuohuviiniä.
huoneessa oli odottamassa hotellin puolesta iso kuohuviinipullo jäissä sekä hedelmävati. :)
sauna ym. tykötarpeet olivat myös huoneessa.
klo 17 hotellissa tarjottiin klo 5:n tee ja kahvi kera leivonnaisten. (kuului hintaan)
varauksen teimme booking.com kautta, koska siellä oli edullisempi tarjous kuin suoraan hotellista varaamalla.
tämä hotelli on remontissa toukokuulle. katsoin neljän yön majoituksen hintaa toukokuulle ja se oli himpun verran alle 400?.

yksi kätevä vaihtoehto lapsiperheen majoitukselle on vuokrata talo tai huoneisto: http://fi.baltcott.com/
 

Yhteistyössä