Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä muutakun, sen mitä ne siellä lääkärissä eilen sanoi, sinulla on angiina, tulehdusarvot vähän koholla( taisi olla 22) ja että lääkäri antaa sinulle antibiottikuurin. Ja se oli v-pen megaa.. Muistelisin aikasemminkin syöneeni kyseistä lääkettä ja kun olin syönyt loppuun alkoi angiina uudestaan. Voi olla että minuun noi ei tehoa. Epäilevät vain kun menen uudestaan ja sanon noiden olevan ihan paskoja, että en ole syönyt loppuun. Joskus sain jotain sellaista lääkettä tähän missä ne napit oli keltaisia, voi kun muistaisin niiden nimen.. ne auttoi.
Tuskin vaan epäilevät ettet ole syönyt. Otettiinko sulta nieluviljely?
juu otettiin, mutta on kokemuksia siintä että epäilivät. Joskus kun tämä oli ja uusiutu uudestaan oltiin kyselemässä, että jätitkö kesken ne lääkkeet. Toisille ei vaan käy samat kuin muille. No tuo päivystävä lääkäri mikä meillä päin on niin on aika töykeä.
Onko teillä muilta perheen jäseniltä otettu viljelyt? Meillä oli parisen vuotta sitten angiina kierre perheessä. Ja loppujen lopuksi koko sakilta otettiin viljelyt. Oireeton angiina löytyi myös kahdelta perheenjäseneltä jotka olivat olleet oireettomia kokoajan. Eli he olivat luultavasti ylläpitäneet kierrettä. Olet varmaan saanut ohjeen että hammasharja kannattaa vaihtaa, ettei siitä saa uutta tartuntaa? Mää en ollut tuota aiemin tiennyt, nuorempana kärsinkin jatkuvista angiinoista.
Meidän perheeseen ei kuulu kuin mies, jolta on juurikin leikattu risat pois kun nuorena on ollut ja hänen kanssa olen kolme vuotta ollut saman katon alla ja tämä on nyt ensimmäinen kerta. Silloin kolmisen vuotta sitten kun minulla oli kierre (asuin silloin kotona) niin kukaan ei edes maininnut että voisi tarkistaa kaikilta meidän perheessä eläjiltä. Juu.. tuon hammasharja jutun kuulin silloin ja nyt kun tämä on mennyt ohi niin vaihdan hammasharjan

Niin ja myös kuuluu alle vuoden ikäinen lapsi jolta en varmaankaan sitä ole saanut

tai ainakaan vielä ei voi häneltä tarkistaa..