Te jotka olette saaneet purkaa jäsenyyden ennenaikoja (kuntokeskukset)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ovatko kuntokeskukset olleet ymmärtäväisiä ns. "epäselvissäkin" tilanteissa. Vai onko teillä kaikilla ollut joku konkreettinen syy purkaa jäsenyys ennen aikoja?

haen tässä siis kokemusta sellaisesta purusta, josta ei varsinaisesti ole mainintaa sopimuksessa.
 
mulla kokemus niin,että en saanut purettua vaikka mulla oli todella hyvä syy.. loppujen lopuksi,mun äiti (joka on pankissa töissä) poisti sen suoravelotuksen mun tililtä,ettei se maksu enää mene.. kuntosalille ei kelvannut mun syyt,ja sanoivat että joudun jokatapaukses maksaan sen vuodenajan maksua vaikken käviskään.
 
Minulla olisi alkanut puolen vuoden jäsynyys täs kuun alussa, mutta viime viikolla soitin sinne ja sanoin, että voiko sitä mitenkään lopettaa. Elämäntilanteeni on muuttunut enkä pääse käymään salilla. Sieltä kysyttiin nimi ja lupasivat laittaa poikki. ehkä vielä varmistan asian, ettei tule mitään laskuja vaikka en ole käynytkään salilla..
Kannattaa kysyä asiaa. jokapaikassa on varmaan erilaiset toimintatavat tälläisissa asioissa.
 
Olen itse töissä kuntokeskuksessa ja ainakaan meillä ei tehdä eroamisesta hankalaa. Riittää kun menet reippasti hyvällä mielellä ja kerrot rehellisesti mikä on tilanne. Tiedän toki, että joistakin paikoista on hankala päästä eroon. Se pistää harmittamaan.
 
Mikähän tarkoitus siinäkin on, että kuntosalit tykkäävät tehdä nimenomaan noita suoraveloitussopimuksia? Ilmeisesti juuri se, että epäselvissä tilanteissa voidaan toimia kuin verenimijä.
 
"vieras"
Muutin viereiselle paikkakunnalle, ja virallisesti se ei olisi ollut riittävä syy sopimuksen purkamiseen, koska jotenkin tämä uusi paikkakunta kuului vielä johonkin ko. kuntokeskuksen "alueeseen". Laiton asiasta sähköpostia ystävällisesti kysyen ja sain vastauksen, että irtisanoutuminen hyväksytään.
 
[QUOTE="vieras";23979064]Mut eihän suoraveloitus ole mikään pakko? Siis vaikka tekis sopimuksen niin jokainenhan voi sen tililtään katkaista heti kun haluaa...[/QUOTE]

eikä muuten voi katkaista,ainakaan SATSilla. mä meinaan yritin koska eivät suostuneet purkaan sopimusta.. sitten joutu mun äiti pankista tekeen eston ettei ne pysty laittaa niiitä suoravelotuksia enää mun tililtä.. ite sitä en pystyny poistaan toisin kun muut suoravelotukset pystyy..
 

Yhteistyössä