V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Kyllä mulle tuli verihyytymä jo parin päivän päästä ja kuoppa oli arka monta päivää hampaan poiston jälkeen,mulla on poistettu kaksi poskihammasta ja neljä viisaudenhammasta ja kaikista olen selvinnyt Panacod lääkkeellä yli.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kyllä maar oli verihyytymä, ja onneks oli, eikä luu paistanut. Kävin oikein tarkistuttamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Eli sulla on poistettu myöskin poskihammas,kuten mullakin,kyllä tuo patti on verihyytymä,se tuntuu mullakin patilta,kun kielellä olen kokeillut kuoppaa,mutta kun pelillä olen katsonut suuhuni,niin en kyllä verihyytymää näe ollenkaan kuopasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Migreenikko:Onko sulla ollut kuoppa vielä kipeä hampaan poiston jälkeen?
Mulla oli yli 3vko kuoppa kipeä ja oli välillä todella hankala syödä ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohi on.:Itellä on viisaudenhampaat poistettu, ja kahteen koloon nousi parin viikon sisään juuri kuvailemasi patti. Ne patit ei kyllä mitään verihyytymiä olleet, vaan mätä niissä oli sisällä. Ensin syötiin antibioottikuuri että tulehdus laski, ja sitten avattiin ja puhdistettiin, sen jälkeen parani niinkuin pitikin. Hammaslääkäri selitti, että leukaluusta todennäköisesti luunsiruja tms. irronnut ja ien tuolla tavalla sitten puhdisti sitä ylimääräistä ulos. Ei ollut aikaisemmin tuollasta komplikaatiota nähnyt. Ehkä sulla sama? Onko se "patti" ihan ikenen värinen?
Nimittäin ei siihen noin kauaa poiston jälkeen enää mitään verihyytymiäkään pitäis kyllä tulla... Että varmaan kannattaa kuitenkin hammaslääkäriin soitella.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ohi on.:Itellä on viisaudenhampaat poistettu, ja kahteen koloon nousi parin viikon sisään juuri kuvailemasi patti. Ne patit ei kyllä mitään verihyytymiä olleet, vaan mätä niissä oli sisällä. Ensin syötiin antibioottikuuri että tulehdus laski, ja sitten avattiin ja puhdistettiin, sen jälkeen parani niinkuin pitikin. Hammaslääkäri selitti, että leukaluusta todennäköisesti luunsiruja tms. irronnut ja ien tuolla tavalla sitten puhdisti sitä ylimääräistä ulos. Ei ollut aikaisemmin tuollasta komplikaatiota nähnyt. Ehkä sulla sama? Onko se "patti" ihan ikenen värinen?
Nimittäin ei siihen noin kauaa poiston jälkeen enää mitään verihyytymiäkään pitäis kyllä tulla... Että varmaan kannattaa kuitenkin hammaslääkäriin soitella.
Se patti on punasempi kuin ien, ihan kuin siellä olis verta sisällä.
Voi piru jos se on mätäpaise! Mä en jaksa enää tätä hammasoperaatiota.