te jotka laskette kaloreita auttakaa!

elikkäs minkä verran syötte kaloreita ja laihtuuko sillä oikeesti? minä kokeilin sitä karppausta mutta ei sovi mulle.. mitä te esim. syötte päivässä ja kuinka nopeesti saatte tuloksia.. ja näkyykö painossa vai senteissä?
 
Suosittelen www.kalorilaskuri.fi. On maksullinen, mutta maksaa 1,90e 15 päivää. Saa kätevästi tilattua tekstarilla. Ohjelma laskee sulle kulutuksen joka päivälle ja voit laskea paljonko energiaa saat mistäkin. Erittäin hyvä ohjelma, kun pääsee sisälle. Ja onhan noita kiloklubeja, jne. Mutta kalliimpia.
 
nukka
tämmösen aiheen löysin tuolta parin sivun päästä. minuakin kiinnostaisi, että auttaako tuo kalorien vähentäminen todella? ihan puhtaasti tuloksia siis nyt haluaisin kuulla =) ja miten jaksatte alhaisilla kalorimäärillä?
 
totta kai kalorien laskenta auttaa, jos oikeesti laskee kaiken mitä suuhun pistää ja päivän kokonaiskalorimäärä jää alle kulutuksen!!
minä laskin kaloreita muutama vuosi sitten ja laihduin 10 kiloa puolessa vuodessa. päivittäinen kalorimäärä oli 1200-1400. Parin viikon välein mässäyspäivä, jolloin en laskenu kcal.
 
minä alotin juuri kaloreiden laskemisen =) Se tuntuu mulla olevan ainut keino oikeasti kontrolloida syömisen määrää. Kirjotan kaikki syömäni vihkoon ja lasken niiden kalorit. Ihan luksusta, jos illalla saakin vielä syödä yhden ruispalan kun kalorit antaa myöden. Tällä konstilla pudotin 15 kiloa aikaisemmin ja nyt pitää taas vauvakilot ottaa pois.
Nyt syön n. 1300 kcal päivässä. Kyllä sillä ihan hyvin jaksaa. Välillä tietty tulee päiviä, jolloin ei voi laskea kaloreita kun syö jossain muualla tai on reissussa. Mutta ne kotipäivät ne on tärkeimpiä! Ei kannata luovuttaa, jos välillä ei voi laskea. Kotona sitten taas kuri päälle. Sitä paitsi aineenvaihdunnan vuoksi on hyvä välillä syödä enemmän, ettei elimistö mene säästöliekille.
Ja muista juoda vettÄ PALJON!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 21:10 Ljusa kirjoitti:
Ei auttanut mulla painopudotuksessa tuo kaloreiden laskeminen (kalorilaskuri.fi antamilla ohjeilla - jotka nekin antoi syödä enemmän kuin paikkareiden pisteet).
Lisään vielä, että kun laskin kaloreita mielessä ei ollut kuin ruoka. :headwall: Ja aikaa kului paljon, vaikka käyttikin hyväkseen aikaisempia atereioita ja niiden valmiita kalorilukuja. Harvoin säästin kaloreita, joita liikunnalla ansaitsin, välillä piti liikkua puoli tuntia vain, että saan syödä viilin. Ei oikein inspannut. Kun painokin lähti nousuun (parhaimmillan yli +3kg 2kk:n laskemisen aikana).

Tää on taas tätä. Että mulle ei sopinut,, eikä sopineet paikkaritkaan. Toisille varmaan hyvä keino.
 

Yhteistyössä