Te, jotka käytte hierojalla/fysioterapeutilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Opiskeluaikoina asuttiin kaikki sh.t ja fyssat samassa asuntolassa ja aika moni miesfyssista ei pessyt käsiään edes ison tarpeen jälkeen, joten käyn aina pesulla kun joku vieras nykii mua käsillään (oli lääkäri tai kuka vaan)!
Ja mistäkö tidettiin etteivät pesseet, oli myös yhteinen iso kylppäri/vessat-systeemi silloisessa asuntolassa ja näki monenlaista "pesytyjää".

[QUOTE="vieras";25357552]Opiskeluaikoina asuttiin kaikki sh.t ja fyssat samassa asuntolassa ja aika moni miesfyssista ei pessyt käsiään edes ison tarpeen jälkeen, joten käyn aina pesulla kun joku vieras nykii mua käsillään (oli lääkäri tai kuka vaan)!
Ja mistäkö tidettiin etteivät pesseet, oli myös yhteinen iso kylppäri/vessat-systeemi silloisessa asuntolassa ja näki monenlaista "pesytyjää".[/QUOTE]

Sorry virheet, huonosti nukutut yöt takana...

Mä en ite käy, mutta mun pomolla käy fyssari töissä.
Ei siinä paljon tartte suihkuun mennä sen jälkeen, kun se fyssari lätkii sille teippejä selkään kuin johonkin tarrakirjaan, ja niiden tarkoitus olisi pysyäkin siinä selässä.

Tosin tiedän, että se terapeutti kyllä pesee kätensä. Ihan jo siksi, että se yleensä käsittelee ensin hevoset ja sitten ihmiset :D

Illalla käyn, koska en halua mennä sänkyyn likaisena. Sitä hierontaöljyä jää iholle kuitenkin aina. Annan sen kyllä mieluusti olla iholla loppupäivän, koska ihoni on tosi kuiva ja lämpimään selkään hierottu öljy kosteuttaa ihoa tosi tehokkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25357618:
Mä käyn ennen sitä.

Juu, tottakai ennen, mutta et siis sen jälkeen?
Mä käyn lekurinkin jälkeen vaikka olisin käyny myös ennen. Siis en mee nukkumaan ettenkö kävis uudelleen suihkussa, en vaan voi jos mua on klähminy joku vieras käsillään. Ja selitys tuli jo ylempänä, aika heikkoa on monilla (ja varsinkin miehillä) käsihygienia.

[QUOTE="Jenis";25357630]En käy heti hieronnan jälkeen, kun yleensä lähden sieltä suoraan töihin/kouluun.[/QUOTE]

Entä jos menisit hierojalle töiden jälkeen vaikka kello 18.00. Jos siis oisit normi päivätyöläinen...kävisit miten. Mä kävisin ennen että jälkeen.

[QUOTE="vieras";25357686]Entä jos menisit hierojalle töiden jälkeen vaikka kello 18.00. Jos siis oisit normi päivätyöläinen...kävisit miten. Mä kävisin ennen että jälkeen.[/QUOTE]

Kävisin jälkeen. Aamulla käyn enivei suihkussa.

Yhteistyössä