vieläkö näkijä vastailee?
Bishkek Drama Theater 09.08.2008 #27 Minäkin tarvin vastauksen siihen mitä tulee tapahtumaan SEN TIETYN jutun suhteen. Näkijä, you know, do you ?
Minäkin tarvin vastauksen siihen mitä tulee tapahtumaan SEN TIETYN jutun suhteen. Näkijä, you know, do you ?
JosEiHyvälläSitPAhalla 09.08.2008 #28 Tulevaisuudesta tahtoisin tietää, remontti, lapsia, työasiat jne..
pelottava pontso 09.08.2008 #31 Tahtoisin tietää tulevista työkuvioista vai onko minulla lähitulevaisuudessa edes työtä?
Annuli 09.08.2008 #35 Näetkö minulle valoa ja mitä mitä valintoja minun tulisi tehdä voidakseni paremmin. Kiitos!
Elämänkevät 09.08.2008 #36 Mitä uneni tarkoittavat?Näen jatkuvasti unta susista,hirvistä ja metsästä :headwall:
Bishkek Drama Theater 09.08.2008 #42 Alkuperäinen kirjoittaja millipilli: Katsokaapa milloin tää ketju on aloitettu... Click to expand... point taken. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli: Katsokaapa milloin tää ketju on aloitettu... Click to expand... point taken. :ashamed:
kerrotkos 09.08.2008 #43 Minua askarruttaa asuntoasiat. Milloin muutto ja olenkohan hakemassa oikeaan suuntaan. Myös parisuhdeasia, jota ei juuri nyt ole mietityttää, olenko siis aina yksin ilman aikuista lämpöä ja ymmärrystä.
Minua askarruttaa asuntoasiat. Milloin muutto ja olenkohan hakemassa oikeaan suuntaan. Myös parisuhdeasia, jota ei juuri nyt ole mietityttää, olenko siis aina yksin ilman aikuista lämpöä ja ymmärrystä.