Te jotka käytätte säännöllisesti gefilus-tuotteita, millaisena olette sairastaneet tämän kevään vatsataudin vai

  • Viestiketjun aloittaja ojs
  • Ensimmäinen viesti
hei
Oon syöny gefilusta jo vuosia, sairastan huomattavasti vähemmän kuin ennen tuon alottamista. En tule kovin helposti kipeeksi. Lapsi syö tuota myös eikä meillä ole ollut vatsatautia vuosiin. Mies ei syö ja on ollu pari kertaa mahataudissa, mut ei ole tarttunu muihin. :)
 
tätönen
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Oon syöny gefilusta jo vuosia, sairastan huomattavasti vähemmän kuin ennen tuon alottamista. En tule kovin helposti kipeeksi. Lapsi syö tuota myös eikä meillä ole ollut vatsatautia vuosiin. Mies ei syö ja on ollu pari kertaa mahataudissa, mut ei ole tarttunu muihin. :)
Isosisko vetää niitä gefilus tabsuja ja sen pieni 3-vuotias tyttö sairastu pari vk sitte oksennustautiin ... jäikin sitte vaan tytön taudiksi kun ei kukaa muu sairastunut. on kai niissä sitte sitä jotain magiaa:D
 
vieras
Olemme syönneet lasten kanssa läpi talven maitohappobakteereita ja itse sain noroviruksen pari viikkoa sitten, lapset eivät sairastuneet.

Mutta olinkin suudellut mieheni kanssa intohimoisesti vain tuntia ennen kuin hän alkoi oksentaa (mieheni ei syö maitohappobakteereita kun ei usko niiden tehoon) joten varmaan sain hyvän määrän tartuntaa :(
 
tätönen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olemme syönneet lasten kanssa läpi talven maitohappobakteereita ja itse sain noroviruksen pari viikkoa sitten, lapset eivät sairastuneet.

Mutta olinkin suudellut mieheni kanssa intohimoisesti vain tuntia ennen kuin hän alkoi oksentaa (mieheni ei syö maitohappobakteereita kun ei usko niiden tehoon) joten varmaan sain hyvän määrän tartuntaa :(
huonoa tuuria...=( ois antanut edes jonkun hälymerkin ennen.....;)
 
Gefilus perhe
No meillä syödään koko ajan Gefilus-tuotteita. Ei sairasteta niin paljon kuin ennen esim. flunssia ( me vanhemmat ).

Mutta tässä viikon sisällä ollaan oltu todella rajun vatsataudin kourissa koko perhe. Liekö sitten noroa vai ei?

Ja uskon kyllä, että noista on apua. Sillä lapsemme kohta 4v. sairasti nyt ensimmäisen vatsatautinsa ikinä.

Ja vatsatauti on jyllännyt hoidossa useasti ennen tätä.
 

Yhteistyössä