Te jotka käytätte o.viinietikkaa...helppiä!

Hei,
tahtoisin tietää teiltä jotka käytätte lisänä omenaviinietikkaa, että minkä verran otatte päivisin? Otatteko joka päivä? Ja otatteko sen lisäksi vitamiineja ja nautitteko kaikki samaan aikaan?
Itse aloitin tänään hunaja-omenaviinietikan ottamisen, laitoin 2 teelusikallista veden sekaan....maku oli siedettävä mutta haju pisti tökkimään! Lisäksi otan c-vitamiinia ja b-vitamiinia.
Kiitos jos viitsit vastata!
 
Mä ainakin käytän sitä ruoanlaitossa ihan muuten vaan. Siis olen aina käyttänyt siinä missä etikkaa tarvitaan, salaattikastikkeissa yms. Teen ketsupinkin aina itse omenaviinietikkaan.

Mitään vaikutusta en kyllä ole huomannut...

Käytän sitä muuten myös laimennettuna hiustenhoitoaineena ja lattianpesuaineena ja lasinkirkasteena ja kasvovetenä..

Tosimonikäyttöinen tuote. Ihmiset vaan säikähtää sen hajua, mutta laimennettuna se haihtuu nopeasti ja raikastaa myös muuten tunkkaisen huoneilman.
 
Olen kuullut/lukenut, että ko. aineesta voisi hyötyä näissä lapsenteko-puuhissa mutta mene ja tiedä. Tahtoisin kuitenkin edelleen kuulla mielipiteitä ja annoksia teiltä jotka sitä käytätte tai olette käyttäneet. Kiitos.
 
Minulla ei ole muuta tietoa kuin mitä täältä olen lukenut, mutta itse otan rkl/pvä vesilasilliseen sekoitettuna. Vitamiinilisiä en käytä, paitsi foolihappoa kun clomit ovat mukana.
Olen nyt kolme viikkoa killitellyt tuota litkua, ekaa kiertoa siis, ja olen huomannut, että ruokahalu+makeahimo ovat hukassa. Tai voihan se olla tietty kuvitteluakin, mutta on kestänyt kyllä jo useemman päivän.
 
Ruokalusikallinen aamuin illoin. Toi oli suurin määrä mitä luin muiden ottaneen. Juon aina tietystä lasista niin osaa jo lorauttaa suurin piirtein oikeen määrän, kun ei jaksa enää lusikalla erikseen mitata ;) Oon "nauttinu" litkua nyt tän kierron ja toinen pullo lopuillaan, kuten kiertokin. Ostin vielä yhden pullon enskierrolle mutta sitten saa jäädä jollei hyötyä ilmene. Alkuun tökki mutta kyllä siihen tottuu! Nykyään sitä annosta jo melkeimpä odottaa.. :kieh: Lisäks oon syöny helokkiöljykapseleita kun niitä vielä purkin pohjalta löytyy.
 
Tuli vielä mieleen, että kauankohan tuota tököttiä olis hyvä litkiä? Päättelin ite, että jos alkio kiinnittyy vk3 niin eikös silloin vois myös lopettaa kuurin?
Kun ei vieläkään meinaa mennä millään alas :snotty: !
 
Niin.. mä taas mietin että en varmaan uskaltas helposti lopettaa sen ottamista jos tosiaan oikein ihmeellisesti ois käyny! Ellei siitä nyt jotain haittaa vois olla.. varmaan on/ois jokseenkin karsee keskenmenon pelko muutenki jo näin ylipitkittyneen yrityksen ja vaivannäön jälkeen ettei tosikaan... :(
No, tuskin on sitä "pelkoo" taaskaan, jomotellu siihen malliin..
 
hei.Löysin eilen omenaviinetikkaa tablettetina terveyskaupasta,haisee yhtä pahalle kuin nestemäinen muoto,mutta nieleminen sujuu tablettimuodossa paremmin.Ohjeessa sanotaan että kolme tbl per päivä.
Myyjän mukaan vaikutus sama kuin nesteellä.
Ostin,kokeillaan nyt sitäkin.
 
Miten teillä etikkaa käyttävät on mennyt? Onko kuurilla ollut mitään vaikutusta?

Minulla ovislimat olivat ennenkuulumattoman valtavat :snotty: , mutta ihmetekoon litku ei pystynyt. Aloiti, juomisen vielä toiseen kiertoon, jos taaskaan tulosta ei synny, annan olla.
 
:wave: Täällä kans yks etikan kokeilija :LOL: On kyllä ihan super pahaa, mutta mitäpä sitä ei nyytin eteen tekis.
Tän kierron meen nyt pelkällä etikalla ja ens kiertoon otan mukan lasten disperiinin 1kpl/pvä + omenaviinietikkaa 1rkl/päivä. Luin tuolta toisaalta, että tätä yhdistelmää ku napostelee kierron puoleen väliin nii alkaa ihmeitä tapahtua... ainaki joillaki tämä on toiminu. Sithän se näkee kun kokeilee.
 

Yhteistyössä