Te, jotka juotte tänään ja joilla lapset kotona..montako annosta otatte illan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja vieraspieras
  • Ensimmäinen viesti
Minä ja punaviinipullo vartomme, että miekkonen tullee saunasta. Keittiössä odottaa mahtava lauantaiateria (oikeesti, käsittämättömän upeat tuoksut, voi jos voisitte nuuhkia).

Juu, kyllä meillä syyvään näin myöhään. Lauantaisin. Ja juu, ihan tissutellaankin, vaikka lapsonen onkin (unten mailla). Kännit on vanha vitsi, sellaista en jaksa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kolmas smoothie on menossa :p
Mä en osaa tehdä niitä... :(
Tosi helppoa. Mä laitan tehosekoittimeen marjoja ja hedelmiä sekä pullollisen maustamatonta Actimel-jugurttia. Marjat jäisinä. Kaikki sekaisin ja lasiin. Ja kohta menen tekemään neljännen :D
 
mimmi
Nyt juon toista ja yhden ajattelin viellä juoda.. Mutta max 4 annosta jos muksu kotona. Ja nekin kun pikkuhiljaa juo niin ei siitä känniä saa tekemälläkään..Eikä siis ole känniä ikinä tarkoitus vetääkkään..
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miksi joku aina kysyy että mitä jos jotain sattuu? No sitten tehdään sitä mitä se sattunut tapahtuma vaatii..
Eli se on ihan oikeutettua olla kännissä jos lapset kotona? Kännissä ei reaktiokyky yms sellainen ole samaa luokkaa kuin selvinpäin.. Mä en ymmärrä miksi tiettyjä palstalaisia aina puolustetaan näissä asioissa. Jos haluaa juoda enemmän kuin yhden tai kaks, niin silloin voi viedä lapset hoitoon..Mutta täähän on vain mun mielipide.
 
Kantsii vähän varoa....
Tiedän tapauksen jossa talossa oli vieraita vanhemmilla ja oma lapsi loukkasi itsensä vieraiden aikana. No, oli siinä aikuiset ottaneet muutaman ja lapsi vietiin sairaalaan päivystykseen taksilla. Sielläpä puututtiin vanhempien juopumustilaan (eivät olleet kaatokännissä vaan muutaman oluen ottaneet) ja kutsuttiin lastensuojelun väki paikalle. Vanhemmat kuulusteluun ja lapsi tilapäisesti huostaan!
 
Kukkis
Yleensä kotona otan saunan päälle yhden sidukan jos sitäkään jos muksu kotona,ei huvita ikinä muutenkaan kotona tissutella vaan jos haluan joskus ottaa enemmän niin silloin lähden muualle ja jätän tytön isin hellään huomaan :)
 
plaah
Mä en ymmärrä tota yks tai kaks.. Mä otan alkoholia juopumistarkoituksessa, ja sillon teen sen muualla kuin kotisohvalla. Mun mielestä iltakalja/saunaolut on vain itsensä kiusaamista. Olen mielummin ottamatta sitä yhtäkään.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja plaah:
Mä en ymmärrä tota yks tai kaks.. Mä otan alkoholia juopumistarkoituksessa, ja sillon teen sen muualla kuin kotisohvalla. Mun mielestä iltakalja/saunaolut on vain itsensä kiusaamista. Olen mielummin ottamatta sitä yhtäkään.
Minä en pidä MISTÄÄn alkoholista niin että jaksasin sitä ihan juomalla juoda.Juon viiniä ruaalla lähes pvittäin tai muuten hyvässä seurassa lasin-kaksi.Siideriä juon yleensä saunan yhteydessä yhden ja kesä helteellä pihatöiden lomassa. Humalaa en halua kokea enää aikuisuällä.
 
?
anteeksi kotihengetär,mutta juot ja imetät? siis mitäs jos pikkuinen herää yöllä tissille? . huh,en muutenkaan ymmärrä koko juomistouhua jos lapset on kotona! tai no en ainakaan jos ei ole yhtään täysin selvää talossa.
 

Yhteistyössä