Alkuperäinen kirjoittaja vieras :suojaan mä, mun sohvilla on yhdyntäkielto, jos sohvakondomit on päässeet loppumaan!
ja mä piiskaan ne sohvat jos ne ei tottele
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Niin, vaikka hyppykupan.. tai vielä pahempaa pomppuhivin.
MUt ukyllä ne minisohvat on lapsille ihan käteviä, pitää vaan sitten käyttää ehkäisyä, jos meinaa liikaa tulla sohvia.Alkuperäinen kirjoittaja joo joo joo:Sohvahan voi tulla vaikka raskaaksi, jos sitä ei suojaa yhdynnältä! Hyi teitä. Ja vielä alaikäinenkin se varmaan on ku tuskin kellään yli 18v sohvaa löytyy. Hyi teitä.
älä sano meidän sohvat on 22v vanhat nahka sohvat jouduin kyl erottaa ne toisistaan..Alkuperäinen kirjoittaja joo joo joo:Sohvahan voi tulla vaikka raskaaksi, jos sitä ei suojaa yhdynnältä! Hyi teitä. Ja vielä alaikäinenkin se varmaan on ku tuskin kellään yli 18v sohvaa löytyy. Hyi teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:älä sano meidän sohvat on 22v vanhat nahka sohvat jouduin kyl erottaa ne toisistaan..Alkuperäinen kirjoittaja joo joo joo:Sohvahan voi tulla vaikka raskaaksi, jos sitä ei suojaa yhdynnältä! Hyi teitä. Ja vielä alaikäinenkin se varmaan on ku tuskin kellään yli 18v sohvaa löytyy. Hyi teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:älä sano meidän sohvat on 22v vanhat nahka sohvat jouduin kyl erottaa ne toisistaan..Alkuperäinen kirjoittaja joo joo joo:Sohvahan voi tulla vaikka raskaaksi, jos sitä ei suojaa yhdynnältä! Hyi teitä. Ja vielä alaikäinenkin se varmaan on ku tuskin kellään yli 18v sohvaa löytyy. Hyi teitä.
Voi ei.. ne puolisonsa menettäneet sohvavanhukset on aina niin surkeita. Kyll se on niin, että jos toinen menee, toinen kyllä aika pian menee surusta perässä.
mutta onneksi niitä sohvapalvelukoteja alkaa olla pariskunnille myös.