Te jotka ette saa pelkällä yhdynnällä

  • Viestiketjun aloittaja ongelmallinen
  • Ensimmäinen viesti
ongelmallinen
miten teillä hoidetaan tämä asia? Tämä on minulle ongelma ja asia vaivaa minua enkä tunne itseäni ns. kunnolliseksi naiseksi koska en saa orgasmia pelkästä yhdynnästä.

Miten teillä muilla hoidetaan naisen tyydytys, jos ei pelkkä yhdyntä riitä?
 
"aapee"
[QUOTE="Harmaana";23992779]Mies hoitelee sormin minut yhdynnän jälkeen, tai sitten teen itselleni seksin aikana :)[/QUOTE]

Miten? Siis hän laukeaa ja öh... Kun en oikein koe oloani mukavaksi, en tiedä miten kehtaisin edes pyytää tuota tai miten se toteutetaan käytännössä.
 
"Pee"
Siinä yhtyessä joko minä itse tai mies hyväilee klitorista, enkä koe olevani yhtään huonompi nainen, vaikka en yhdynnässä saakaan.
Joskus nuorena tyttönä sain tietyssä asennossa, mutta ei sekään pelkästään siitä hepin upotuksesta johtunut, sattui vaan oikeat paikat hinkkaantumaan ilman käsiä :D
 
"Harmaana"
[QUOTE="aapee";23992798]Miten? Siis hän laukeaa ja öh... Kun en oikein koe oloani mukavaksi, en tiedä miten kehtaisin edes pyytää tuota tai miten se toteutetaan käytännössä.[/QUOTE]


Niin, rakastellaan miten milloinkin ja kun mies on saanut, on minun vuoro. Olen kyllä ajan kuluessa saanut myös yhdynnässä, juurkin aviomieheni kanssa, mutta harvemmin. Hän käy vierelleni ja sormilla tyydyttää minut. Tai nuolee ennen rakastelua.

Hän tekee sen vapaaehtoisesti, joskus "pyydän" häntä tekemään sen minulle ilmankin että ollaan rakasteltu ensin. Tämä kyllä lähes aina johtaa rakasteluun mutta se on vain ihanaa :)

Minua auttaa, että asiasta puhuu.
 
"minä"
Meillä mies nuolee tai sormilla hoitelee ennen yhdyntää. tai sitten nautiskelen ilman orgasmia. Mun ei oo tarvinnu erikseen asiasta mainita vaan mies taitaa tykätä hoidella muutenkin :) Ja mies hoitelee myös ilman yhdyntääkin, ilman että mun tarviis hälle tehä mitään. tuolla kysyit miten kehtaat sanoa ja miten se toteutetaan käytännössä, sanot että haluisit kokeilla miltä se tuntuu ja sit mies sua hyväilee :)
 
"Pee"
Meillä mies kovasti mielellään totetuttaa mulle vaikka neljä orgasmia ennen omaa laukeamistaan, mutta on sanonut että sitten kun itse laukeaa niin sen jälkeen siihen on vaikea ruveta, kiinnostus ikään kuin lopahtaa kun on itse saanut :) Mutta miähet on erilaisia...
 
"aapee"
Meillä on kyllä monenlaista esileikkiä, mutta ilmeisesti mies mieltää sen nimenomaan sellaiseksi ja että yhdyntä on se pääasiallinen tyydytyksen muoto. Minä en ole siis koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa, nautin kyllä yhdynnästä, mutten saavuta sillä huippua. Mies ei ole huono ja ottaa kyllä minut huomioon, mutta ehkä sitten hieman vanhakantainen kuten olen itsekin. En tiedä miten voisin ottaa tämän puheeksi ja mitä voisin pyytää :(
 
"vieras"
Koskaan ei ole tarvinnut pyytää, mies nuolee tai sormilla hyväilee esileikin aikana, jolloin saan yleensä ensimmäisen kerran, mies haluaa hyväillä sormilla myös yhdynnän aikana, orgasmi tällöin voi olla huomattavasti voimakkaampi. Mieheni nauttii siittä, että minä saan, emmekä kumpikaan voisi kuvitella yhdyntää siten ettei toinen saisi nauttia orgasmista.
 
"Pee"
[QUOTE="aapee";23992849]Meillä on kyllä monenlaista esileikkiä, mutta ilmeisesti mies mieltää sen nimenomaan sellaiseksi ja että yhdyntä on se pääasiallinen tyydytyksen muoto. Minä en ole siis koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa, nautin kyllä yhdynnästä, mutten saavuta sillä huippua. Mies ei ole huono ja ottaa kyllä minut huomioon, mutta ehkä sitten hieman vanhakantainen kuten olen itsekin. En tiedä miten voisin ottaa tämän puheeksi ja mitä voisin pyytää :([/QUOTE]

Itseasiassa tosta tuli mieleen, että kun ensimmäisiä kertoja miehen kanssa rakasteltiin, hän kysyi että hyväilenkö mä itseäni koskaan seksin aikana... Sanoin että en, tuntuu jotenkin nololta ja itsekkäältä. Mies pyysi kokeilemaan, kokeilin ja tästä ilosta oon nauttinut viimeiset 6 vuotta :)
Eli siis itsekin olin aika rajoittunut ennen nykyistä miestä ja ajatellut että nainen saa jos hyvä tuuri käy :D

Mitä tapahtuis, jos kokeilet ihan vaan joskus rakastellessa ruveta hyväilemään itse itseäsi. Mieshän voi vaikka innostuakin, kun rupeat yhtäkkiä niin rohkeaksi :) Jos siitä ei kykene puhumaan niin noinhan se selviäis mitä mies siitä tykkää... Ja varsinkin mitä SINÄ siitä tykkäät!
 
"aapee"
[QUOTE="Pee";23992918]
Mitä tapahtuis, jos kokeilet ihan vaan joskus rakastellessa ruveta hyväilemään itse itseäsi. Mieshän voi vaikka innostuakin, kun rupeat yhtäkkiä niin rohkeaksi :) Jos siitä ei kykene puhumaan niin noinhan se selviäis mitä mies siitä tykkää... Ja varsinkin mitä SINÄ siitä tykkäät![/QUOTE]

Kuulostaahan se kirjoitettuna hyvältä, mutta en minä oikeasti ikinä pystyisi tuollaiseen.
 
"nikku"
Hassua ajatella, ettei voisi olla "kunnollinen nainen", jos ei saa pelkässä yhdynnässä. :) Silloinhan vain pieni osa naisista olisi kunnollisia naisia.

Meillä ns. saamattomuuteni pelkässä yhdynnässä on tullut ilmi sillä tavalla, etten selvästikään ole saanut. Tapanani ei ole ollut huudella tai äännellä turhaan, ja esimerkiksi suuseksissä käy varsin selväksi, saanko vai en.

Suosittelen, että aloittaja ihan reilusti ottaa asian puheeksi tai ohjat omiin käsiinsä eli hyväilee itse itseään.
 
"eee"
[QUOTE="aapee";23992961]Millä tavalla teillä on tullut ilmi että ette saa pelkällä yhdynnällä? Oletteko selkeästi puhuneet aiheesta jossain vaiheessa?[/QUOTE]

No kyllähän se yleensä jo ensimmäisten seksikertojen aikana tulee ilmi, ja yleensä on tullut jotain sanottuakin, et niin mä en yleensä tuu pannessa. Eipä oo ongelmaksi osoittautunut, eksä nuoli mielihyvin ennen tai jälkeen yhdynnän, yleensä useastikin. Ja eipä hänkään yleensä yhdynnässä tullut, vaikka mies onkin, eli yleensä mä otin sitten suihin. (Ootko ap nyt sitä mieltä, ettei se ollut mies ollenkaan, jos ei yhdynnässä saanut? ;))
 
.....
Itse hieron klitorista samalla kun mies lykkii menemään, muuten en saa yhdynnässä vaikka perkeleen hyvältä tuntuukin. Joskus jos mennään oikein pitkän kaavan kautta niin mies ensin sormilla tai nuolemalla antaa minulle orgasmin, ja sitten vielä yhdynnässä toinen perään. Riippuu ihan fiiliksistä.

Onpa jotenkin hassua, että seksiä kyllä kehtaa harrastaa mutta siitä ei kehtaa puhua ja jutella. Nyt naiset vähän itsekkääksi ja reippaasti vaan sanat teoiksi.
 
"yks"
Mä luulin kanssa, etten saa yhdynnässä kunnes mies oli opiskellut uuden tekniikan. Peruslähetyssaarnaaja, mutta miehen asento on sellainen, että hänen häpykumpunsa hieroo samalla klitorista ja liike on todella pientä. Yhtäkkiä meikäläinenkin voi tulla 3 kertaa peräkkäin yhdynnän aikana :D
 
"vieras"
Eikö miehesi siis tiedä ettet saa orgasmia? Kyllä asia kannattaa ottaa puheeksi vaikka vaikeaa olisikin, koska et selvästikään ole tyytyväinen seksielämäänne. Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Siis tarkoitan sitä, että jos haluaa toisenlaista seksiä niin sitä pitää ehdottaa.

Onko sinulla ollut tämä ongelma myös muiden partnereitten kanssa? Miten silloin kävi?
 
"vieras"
[QUOTE="yks";24009114]Mä luulin kanssa, etten saa yhdynnässä kunnes mies oli opiskellut uuden tekniikan. Peruslähetyssaarnaaja, mutta miehen asento on sellainen, että hänen häpykumpunsa hieroo samalla klitorista ja liike on todella pientä. Yhtäkkiä meikäläinenkin voi tulla 3 kertaa peräkkäin yhdynnän aikana :D[/QUOTE]


Kysymyksessä varmaan se "grinding the corn" -tekniikka? On aika tehokas keino muuten :D
 
"vieras"
Hieman aiheen vierestä, mutta aiheesta kuitenkin: Saatteko kaikki klitoriksenne osumaan mieheen yhdynnässä? Omalla anatomiallani ainakin olisi täysin mahdotonta saada päällä ollessa peniksen varsi sitä hieromaan, ellei miehen vehje olisi todella käyrä. Myöskään lähetyssaarnaajassa klitoris ei osu lähellekään miehen häpykumpua.

Ilmeisesti oma klitorikseni on edempänä, kuin naisilla yleensä. Näin päättelen siitäkin, etteivät vibrojen klitoriskiihottimet jäävät sentin-puolitoista maalistaan.
 
fiona29292
minkäikäinen olet??

oikeesti harva nainen saa pelkästään yhdynnässä!!!

itsellä on klitoris kiihotin ja sillä teen samalla itselle tai jotenki sillä avustaen miehen kanssa tehdään mulle....sen jälkeen vast yhdyntä. Monesti myös mä teen suihkulla yhdynnän aikana. Kokeileppa vaik tota suihku juttuu ? kai oot joskus itselle suihkulla tehnyt...Eli suihkun pää irti ja sillä kohti klitorista... En voisi kuvitella elämää etten seksissä saisi orkkua!!! Sen huolehtii mun mies aina
 

Yhteistyössä