Te jotka ETTE pidä metallista?!

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Mikä näissä on vikana? Sopivan pehmeää ja leppoisaa metallia, kuunnelkaa enemmän kuin 30 minuuttia niin saatte otteen ja sitten kertokaa mielipide? :)

http://youtube.com/watch?v=k2f3swaHOEc
http://youtube.com/watch?v=GHfAkmNHOwo
http://youtube.com/watch?v=3JBeEc7xOPk

Tai no ekaa pitää kuunnella n. minuutti ja 20 sekkaa että lähtee käyntiin. Mutta jos olette epäluuloisia metallia kohtaan niin olkaa hyvä ja kuunnelkaa. Metalli voi olla kaunista. :)

Minä en erityisemmin pidä, joitakin satunnaisia kappaleita kuuntelen. Ja nyt tyhmä kysyy, lukeutuuko Sonata Arctica tähän ryhmään? :ashamed:
Joka tapauksessa, olen aivan myyty tähän kappaleeseen :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=GbUzRpAPsoo

Viblsp
Sonata on liian pehmoa tähän. =) Puhutaan noista vähän vanhemmista. Ei Nightwishista, ei 69-eyesistä jne. =) Kuunnelkaa edes nuo kaksi ekaa ja sanokaa oliko niin pahaa?! :D Kolmas on metalliballadi... Yhdisti minut ja miehen aika tiiviisti irkkausaikana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sonata on liian pehmoa tähän. =) Puhutaan noista vähän vanhemmista. Ei Nightwishista, ei 69-eyesistä jne. =) Kuunnelkaa edes nuo kaksi ekaa ja sanokaa oliko niin pahaa?! :D Kolmas on metalliballadi... Yhdisti minut ja miehen aika tiiviisti irkkausaikana. :)
Okei, luettelit juuri ne joita viitsin kuunnella :D
Joten poistun hiljaa takavasemmalle.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Okei, luettelit juuri ne joita viitsin kuunnella :D
Joten poistun hiljaa takavasemmalle.

Kuuntele noi linkkien musiikit. =)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ja tästä tuli taas mieleen kuinka taare vei mut viimeks tampereella sellaseen örinä hevimestaan et en oo koskaan juonu tuoppiani niin nopeesti alas kuin silloin. :D
Miksi mulla tuli jotain muistoja (erittäin hämäriä) mieleen Tampereesta... :whistle:

Kuuntelin nuo läpi, jo aiemmin vähän ja nyt kokonaan mutta ei kyllä kolahda minuun! Viimeinen on paras, videota en viitsi katsoa kun oli jotensakin ahdistava :x En kyllä tiedä, kuuluuko kappaleeseen "oikeasti" kun youtubessahan voi olla ihan mitä vaan yhdistettynä biisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja bibi:
Mikähän mahtaa olla tampereen örinämestan nimi?
Voi apua en muista kuollaksenikaan sen nimeä vaikka viime kuussa siellä kävin. :x
Onks siellä "liveörinääki" tarjolla?
En tiedä.Ei silloin ainakaan ollu ku perjantaina siellä oltiin.Jos en hirveesti valehtele niin hämpiltä pari katua alaspäin.Oli aika pieni paikka.

Tosi noloo... Mä en osaa, oon kato ihan aloittelija vasta :ashamed:
Haet vaikka tolla haulla jonkun taaren aloittaman viestin ja klikkaat tuota oranssia kirjekuorta sitten minkä näet esim.mun nikkini alla.Silleen pääset lähettään hälle yytä. =)

Josko mä sit uskaltaisin yrittää... Kiitos sulle opastuksesta =)
Niin ja sivulla 5 näytti olevan yks taaren aloitus että sieltä kun avaat taaren avauksen ja klikkaat sitä kirjekuorta.
Ei tainnu onnistua, ensin se herjas jotain invalid blaablaa, sit siihen ilmesty teksti et viesti tallennettu.. Mä oon oikeesti niin amatööri näissä jutuissa :headwall:

Josko mä sit uskaltaisin yrittää... Kiitos sulle opastuksesta =)
Niin ja sivulla 5 näytti olevan yks taaren aloitus että sieltä kun avaat taaren avauksen ja klikkaat sitä kirjekuorta.
Ei tainnu onnistua, ensin se herjas jotain invalid blaablaa, sit siihen ilmesty teksti et viesti tallennettu.. Mä oon oikeesti niin amatööri näissä jutuissa :headwall:
Kuis se nyt tolleen. :/ Siis sä kuitenkin klikkasit taaren nikin alla olevaa oranssia kirjekuorta?

Yhteistyössä