*anteeksi utelu*
niin mitä ajattelette kuoleman jälkeen olevan? Ette yhtään mitään? Ahdistaako kuolema teitä vai oletteko ihan sinut sen asian kanssa että elämä päättyy jossain vaiheessa?
juu, hyvin sanottu. Turha asiaa ajatella kun ei sille itse mitään voi, eikä kukaan muukaan.Alkuperäinen kirjoittaja salsai:En ole ajatellut moista asiaa edes syvemmin.
Mä kuollaan, ja sen näkee sitte jos on jotain nähtävää.
Tuon paremmin ei voi sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja salsai:En ole ajatellut moista asiaa edes syvemmin.
Mä kuollaan, ja sen näkee sitte jos on jotain nähtävää.
Kai elämällä itselläänkin joku arvo on, ainakin sille eläjälle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:...niin olen siis itse srk:lla töissä ja eilen hautajaisissa istuessani mietin että mitähän tämän ajan ihmiset asiasta ajattelee. Jos elämän ainut tarkoitus on jatkaa elämää seuraavassa sukupolvessa, niin monen lapsettoman tilanne on aika surkia?!
Elämän tarkoitus suuressa mittakaavassa, tietty, höperö. Yksilöt tekee (ihmisillä) omat ratkaisunsa sen lyhyen hetken aikana, jonka elossa ovat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:...niin olen siis itse srk:lla töissä ja eilen hautajaisissa istuessani mietin että mitähän tämän ajan ihmiset asiasta ajattelee. Jos elämän ainut tarkoitus on jatkaa elämää seuraavassa sukupolvessa, niin monen lapsettoman tilanne on aika surkia?!
Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja S:Uskon jälleensyntymään. Kuolema ei ahdista millään tavalla.
Samaa mieltä. Eikä sillä ole mitään tekemistä kuolemanjälkeisen elämän olemisella tai olemattomuudella. En tajua miksi voisi edes olla?Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Kirkkoon kuuluminen ei liity millään lailla siihen uskooko ihminen ja mihin uskoo.