TE JOITA SUURESTI HAITTAA LÄSNÄOLONI!!!

Haista sinä #&%?$!* sivusta seuraaja.Jos sulla noin paha olla ni mee itte #&%?$!*! KATOS JOS ON VAUVAKUUMEINEN NIIN VOIHAN SITÄ OLLA VAIKKA MITÄ OIRETTA! #&%?$!* SE SULLE KUULUU KUKA TÄÄLLÄ MITÄKIN KIRJOTTELEE! MULLE ON AINAKIN IHAN SAMA,EIKÄ HÄIRIHE KUULE YHTÄÄN!Sitä paitsi tää kone itte noin monta kertaa sen laitto, ku tökkii tää sivu. Kylläpä oot tyhmä ku tuut tollai toisia haukkumaan ja syyttelemään!Raukka uskalla ees kirjotella oikeilla sanoilla, kun pitää tähtiä väliin laitella!ANTEEKS KAUHEESTI JOS OLEN JOLLEKIN MIELIPAHAA TUOTTANUT!!!!
 
caeza
eiköhän kyseessä lienen inhimillinen erehdys...
kai me kaikki tänne mahdutaan odotusta odottamaan =) ja oireista, sellaista oiretta ei taida ollakkaan jota minä en olisi (ainakin kuvitellut) huomannut itselläni olevan =)

onnea odotuksen odotukseen ja plussasäteitä!
 
rahikainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:45 angel kirjoitti:
Haista sinä #&%?$!* sivusta seuraaja.
Ohoh :eek: Tämäkös sitten oli kohteliasta, aikuista tekstiä?
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:45 angel kirjoitti:
#&%?$!* SE SULLE KUULUU KUKA TÄÄLLÄ MITÄKIN KIRJOTTELEE!
..ja minä kun luulin, että sana on vapaa kaikille. Ja mielipiteensä saa ilmaista, vaikkei se sama olisikaan kuin aloittajalla. Tai vaikka se olisi tismalleen sama kuin aloittajalla. Jokainen meistä on kuitenkin omaa mieltään asioista, siitä huolimatta yhtenevätkö vai erkanevatko ne toisten ajatuksiin nähden. Ja että nämä palstat ovat nimenomaan jokaisen omia ajatuksia ja toisten kanssa kommunikoimista varten. Eiköstä joo?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:45 angel kirjoitti:
Kylläpä oot tyhmä ku tuut tollai toisia haukkumaan ja syyttelemään!
Tämä se vasta aikuista onkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:45 angel kirjoitti:
ANTEEKS KAUHEESTI JOS OLEN JOLLEKIN MIELIPAHAA TUOTTANUT!!!!

Ei kai sentään mikään yksilöimätön kirjoitus voi kelleen mielipahaa aiheuttaa. Toivottavasti ei itsellesikään yhtä kovasti, kuin mitä tämä aloitus antaa ymmärtää.

Toivotaan, että useampi meistäkin malttaisi mielensä pari minuuttia, ennnekuin purkaa ensimmäiset ajatuksensa vastaukseen mieltänsä kuohuttaneesta aiheesta. Ja että jokainen kirjoittaja valmistautuu ottamaan vastaan mitä tahansa kun kirjoituksensa julkisuuteen antaa. Niin minäkin teen.

Ei tainnut yhtään tähteä tähän tulla, niinpä lisään jatkoksi. ***.
 
Sivusta seuraaja
Huh, huh angel! Kylläpä alko naurattamaan toi sun viesti! :D

Ymmärrätkös miksi en kirjoittanut "rumaa sanaa" tossa äskeisessä viestissäni... Koska tämä on sen verran fiksu palsta, että automaattisesti sotkee tommoset kirosanat. Sinä et näköjään ole yhtä fiksu, ainakaan tosta viestistäsi ei saa semmoista kuvaa! Ja tuosta mitä sanoit, että sivu tökki ja siksi viestisi tuli niin monta kertaa.. Mäpäs en puhunutkaan siitä mitään vaan sun muista aloittamistasi ketjuista...

Kyllähän täällä muutkin oireitaan kyselee, muttakun sinä teit oikein oman ketjun jossa et kysellyt VAAN nimenomaan kerroit joka päivältä millaisia tuntemuksia sulla on. Ei niihin edes paljon kukaan jaksanut ottaa kantaa!

Sori vaan angel, mulla ei ainakaan oo yhtään paha olla ;) Sullako on? :whistle:

"Kylläpä oot tyhmä ku tuut tollai toisia haukkumaan ja syyttelemään!" <--- Sinäkö sitten et muita hauku? :LOL:

Eiköhän tässä joku muu se RAUKKA ole, kuin minä!
 

Yhteistyössä