V
"vieras"
Vieras
Meillä on kaksi vuotias esikoinen jolle toivomme sisarusta. Sisaruksen teko ei olekkaan ollut niin yksin kertaista (ensimmäinen raskaus alkoi heti ja päättyi terveen lapsen syntymään), minulla on nyt ollut kaksi keskenmenoa. Olen taas uudelleen raskaana viikolla 7 ja kuukautistyylistä kipuilua on tullut nyt parina päivänä ja vähän rusehtavaa valkovuotoa. Tiedän että voi olla normaalia mutta pelko kolmannesta keskenmenosta kummittelee 
Kaikki raskaudet saaneet kerrasta alkunsa ja keskenmenojen jälkeen olemme pitäneet muutaman kuukauden taukoa yrityksestä ihan varmuuden vuoksi.
Te joilla on ollut toistuvia keskenmenoja, tutkittiinko asiaa? löytyikö joku syy? entä hoito siihen?
pahin pelko on että löytyy jokin syy johon ei ole hoitoa emmekä saa enää lisää lapsia
Vaikka tiedänkin olevani onnellisessa asemassa kun minulla on jo yksi terve lapsi.
Kaikki raskaudet saaneet kerrasta alkunsa ja keskenmenojen jälkeen olemme pitäneet muutaman kuukauden taukoa yrityksestä ihan varmuuden vuoksi.
Te joilla on ollut toistuvia keskenmenoja, tutkittiinko asiaa? löytyikö joku syy? entä hoito siihen?
pahin pelko on että löytyy jokin syy johon ei ole hoitoa emmekä saa enää lisää lapsia
Vaikka tiedänkin olevani onnellisessa asemassa kun minulla on jo yksi terve lapsi.