Te joille tulleet menkat raskauden aikana!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoinvoinnista aloin epäilemään. Sitäkin tuli monena aamuna, ennen kuin hälytyskellot soivat päässäni.

aattelin ku miulla alko perjantaina menkat, ja oon ollu iha älyttömän väsyny ja pahaa oloa ja ihme mielitekoja :D Mahaki pömpöttää lähinnä tuosta häpyluun yläpuolelta, ei yleensä menkkojen aikaa tällei pömpötä vaikka yleensä turvottaaki.. tein äske clearblue digitaalisen testin mut se näytti negaa.. mut jotenki miusta vaa tuntuu siltä et et......... Niin ja hormoonifinnit vallannut hartiat ja naaman ihan niiku esikoista odottaessa..

mulla on ollu kans kaikenlaisia ns. raskausoireita jo pidemmän aikaa. siis aamupahoinvointia, mielitekoja, väsymystä, yms. mut menkat ne vaan tulee joka kuukausi. yhden testinkin tein ku oli pahoinvointia mut se näytti negaa. en tiedä mitä tää on, tai sit mä vaan haluan lasta liikaa ja kehitän raskausoireita itelleni.. ;)

no mie en usko et kehitän itelleni oireita, niin kovasti en vielä toista vauvaa halua, miulla on toi mein 14kk muru :D Ja just tota pömppää en usko et osaisin edes kehittää ite :D

Mul oli menkat, mut ne oli "oudot" - välillä oli päivä, et ei vuotanu ja alko sit taas + oli kauheen niukat.
Mulla oli paha olo, mut sen pistin mahataudin piikkiin kun olin laival töissä ja siel oli porukalla jotain mahatautia liikkeellä. Yks mikä tuntu sillon tosi oudolta, mitä en kuitenkaan viel tajunnu, oli että kun venyttelin, maha kiristi ihan törkeesti alavatsalta.
Sit kun pääsin laivalta kotiin ja sain olla rauhassa, aloin miettimään, et hei hetkinen... Ja tein testin =)

Yhteistyössä