Kumista huolimatta raskaaksi tulleet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä epäilen kans että oon raskaana, huonoa oloa ja kahvi maistuu pahalle. Kuten edellisessä raskaudessa. Kortussa ei tarvi olla näkyvää reikää, koska siittiö on minimaalisen pieni. Mut meillä varmasti on voinut mennä sormissakin. Jos siis oon raskaana

Mä uskon tohon sormihommaan. Siis miettikää nyt, kenen miehellä on tanakka erektio ja ihan kuiva lerssi? Sit kun se kumi pitää asettaa sieltä kärkipäästä alkaen, niin ei oo ihme eikä mikään, ettei sormet osuis märkään alueeseen. Ja siitäpä sitten pikku simpat leviää.

Entäs jos nainen rullaa sen kumin paikalleen vaikka suullaan, ja mies on ympärileikattu eli ei ole varsinaista märkää aluetta, eikä pidä koskea esinahkaan rullataakseen sitä pois tieltä? :snotty:

Eihän ympärileikkaus estä märkää aluetta, kun märkä alue on se reikä ja siitä ympäriltä. Mut luulen, että ympärileikkauksesta on hyötyä, kun sillon ne mällit ei leviä siellä esinahan alla pitkin ja poikin.

Ai se on märkä alue :ashamed: .
Mutta joo, kortsun käyttäminen on helpompaa kun mies on ympärileikattu, ja rikkoontumisriskikin kuulemma pienenee.

Voipa hyvinkin. Eikä aina ole mennyt rikkikään. Pitää olla kyllä sikiävä tai huono tuuri. Mut ihania vauvoja on tullut. itselle ei ole käynyt niin vaan on pitänyt ihan tehdä niitä tekemällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Merika:
Voipa hyvinkin. Eikä aina ole mennyt rikkikään. Pitää olla kyllä sikiävä tai huono tuuri. Mut ihania vauvoja on tullut. itselle ei ole käynyt niin vaan on pitänyt ihan tehdä niitä tekemällä.

Sikiävä olen kyllä kun edellisen raskauden kanssa tulin kerta laakista... Mutta meni valitettavasti kesken :(

Yhteistyössä