te joille tehty inssi...

mulle tehtiin inssi vasta kp18, ja huomenna on siitä sit 2vko täynnä. Massua nipistelee ja pelottaa ihan hirmuisesti että alkaako menkat. kamaaa piinaa.... pikkuruisen pikkuruisesti kyllä takaraivossa on sellainen tunne että kyllä ne alkaa, niinkun aina ennenkin...
 
Mulle tehtiin kp 14/24-28, kun ovisplussan sain kp 13. Lääkäri sanoi että inssi tehdään joko samana tai seuraavana päivänä siitä kun on saanut ovisplussan. Mulla ne on vaihdelleet tosin välillä kp8-kp14, tällä kertaa osui loppupäähän.
 
Minulle tehtiin tänään kp 12, ei ollut tosin luomukierto vaan puregon+pregnyl mukana. Luomukierto minulla 28 päivää ja ovistesti näyttänyt plussaa kp13-16. Mutta nyt näytti ultrassa munasolu irronneen.
 
hei hienoa... mullakin oli munasolu jo irronnut kun inssi tehtiin, lääkäri pystyy näkemään sen että onko irronnut vasta lähihetkinä jne. ajattelin että nyt myöhästyi inssi, mutta tässä sitä mennään rv17.. peukkuja et tärppää..
 
Kysymys oviksen ajankohdasta, inssistä ja tyttö-/poikasiittiöistä.

Oon ymmärtänyt, että tyttö- ja poikasiittiöissä on sen verran eroa, että poikasiittiöt on nopeampia, mutta myös kuolee nopeammin, ja tyttösiittiöt taas on vähän hitaampia, mutta pitkäikäisempiä.

Mites päin se siis meni, missä kohtaa ovulaatioon nähden pitäisi pupuilla (tai meidän ei-luomuilevien tapauksessa käydä inssissä ), jos toivoo lapsen olevan enemmän jompaa kumpaa sukupuolta? Pystyykö inssiä ylipäätään ajoittamaan samalla tavalla kuin luomusti yrittävät pystyy pupuilemaan just tiettyinä hetkinä ovikseen nähden?

Täällä sitä ei tietenkään sovi sanoa ääneen, jos toivoo enemmän jompaa kumpaa sukupuolta... :xmas: Mutta aattelin nyt kysyä asiaa kuitenkin.
 
evenstar mäkin kuullut tuon olettamuksen ja kuten tuossa aiemmin jo mainitsin niin mulla oli munasolu ja irronnut eli lääkäri ei itse munasolua enää nähnyt joten tuon teorian pohjalta mulle tulee poika koska simppojen on täytynyt olla vikkeliä ja nopeita, mutta en mä ihan sen perusteella ala vaatteita ostamaan... inssissä simpat laitetaan suoraan kohtuonteloon joten voi olla että siellä joku tyttösiittiökin on työnsä tehnyt, tää ei vastaa sun kysymykseen kyllä mutta mutta.. =)
 

Yhteistyössä