Te joilla veronpalautus menee ulosottoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ollut kesästä asti ulosotossa, maksettavaa vielä noin 7000 euroa. Mietin ettei minulle ole tullut mitään ilmoitusta veronpalautusten ulosmittaamisesta? Luin netistä että tämmöinen pitäisi tulla. Syksyllä tulleessa veroilmoituksessa lukee oma tilinumeroni, jolle palautus maksetaan. Lukeeko teillä jotenkin tuossa veroilmoituksessa että menee ulosottoon? Entä onko tullut ilmoitusta ulosotosta?

En ole muuttanut. Palautuksia on melkein 3000 euroa, laina lyhenisi mahtavasti jos ne menevät. Jos eivät, täytyy selvittää voinko vaan seuraavan kuun lyhennykseen yhteydessä maksaa ne.

Tulee ilmoitus. Verolapussa ei lue mitään siitä, että menee ulosottoon. Mulla veronpalautusta n.2300€ niin kivasti lyhenee velka. Palkasta ei mene ulosottoon nyt joulukuulla mitään koska otin lyhennysvapaata ja sitten tammikuussa taas jatkuu normaalisti ulosotto.

Mulle ei enää tule ulosotosta mitään papereita vaan kaikki on sähköisenä. Ensin ne tuli Netpostiin ja kun otin Suomi.fi palvelun käyttöön niin ulosoton kirjeet tulee sinne.

Mutta kyllä ap sun veronpalautukset menee ulosottoon. Ei ne sellaista virhettä tee, että jättävät sen rauhaan. :LOL:

Tulee ilmoitus. Verolapussa ei lue mitään siitä, että menee ulosottoon. Mulla veronpalautusta n.2300€ niin kivasti lyhenee velka. Palkasta ei mene ulosottoon nyt joulukuulla mitään koska otin lyhennysvapaata ja sitten tammikuussa taas jatkuu normaalisti ulosotto.

Mulle ei enää tule ulosotosta mitään papereita vaan kaikki on sähköisenä. Ensin ne tuli Netpostiin ja kun otin Suomi.fi palvelun käyttöön niin ulosoton kirjeet tulee sinne.

Mutta kyllä ap sun veronpalautukset menee ulosottoon. Ei ne sellaista virhettä tee, että jättävät sen rauhaan. :LOL:

Onko sulle siis tullut jo tuo ilmoitus? Kävin tuolla Suomi palvelussa ja Netpostissa myös, kummassakaan ei mitään ilmoitusta. Lukiko sulla myös veroilmoituksessa oma tilinumero?

Yhteistyössä