Te joilla vain saman sukupuolen lapsia

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kaksi tyttöä ja minusta vain kätevää, kun molemmat ovat samaa sukupuolta. En ole missään kohtaa erityisesti toivonut kumpaakaan, raskausaikanakin ajatellut vauvan vain vauvana ja lapsena. Ei sukupuoli mielestäni vaikuta tänä päivänä juuri mihinkään joten merkityksetön asia.
 
yöks
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Tuolla Shillellä on jo yksi poika, eikä hän pidä omasta pojastaan, olisi halunnut mieluummin tytön. Ja hänen mielestään pelkkien poikien äidit eivät kuulemma tiedä paremmasta, niin ovat siksi tyytyväisiä omiin poikiinsa.

Että kyseisen tyypin kanssa on todella turha alkaa jankata tästä asiasta. :D
Meillä ei ole paljoakaan yhteistä, ja kyllähän se aiheuttaa aika paljon hankaluuksia.
Sulla taitaa viirata päässä jos nuin ajattelet
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Tuolla Shillellä on jo yksi poika, eikä hän pidä omasta pojastaan, olisi halunnut mieluummin tytön. Ja hänen mielestään pelkkien poikien äidit eivät kuulemma tiedä paremmasta, niin ovat siksi tyytyväisiä omiin poikiinsa.

Että kyseisen tyypin kanssa on todella turha alkaa jankata tästä asiasta. :D
Meillä ei ole paljoakaan yhteistä, ja kyllähän se aiheuttaa aika paljon hankaluuksia.
Sulla taitaa viirata päässä jos nuin ajattelet
Ei sitä tarvitse ajatella, se näkyy meidän elämässä jatkuvasti.
 
Ei mua rehellisesti sanoen harmita lainkaan. Musta tuntuu jollakin tavalla luontevalta olla äiti näille kahdelle tyttölapselle ja sellainen kutina on, että mahdollinen kolmas on myös tyttö. Tietenkin poika on perheeseemme aivan yhtä tervetullut :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jasooo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ei harmita, tottapuhuen mulla on jonkinlainen pelko ollut jokaisessa raskaudessa että vauva onkin poika, en tiedä mikä peikko mulle on ajatuksena olla poikalapsen äiti :/
Mä käytän ehkäisyä, koska pelkään saavani pojan.
Teille tekisivät poikalapset vain hyvää :) Nimittäin kun pojan saa, ymmärtää miten turhaa on pelännyt. Poikalapset kasvattavat hyviä äitejä :)
mitä tarkoitat tälä? suurin osa rikollisista on poikia. laiskat paskat ovat yleensä poikia, jotka kaivelevat muniaan sohvalla kun äiti viihdyttää lapset, hoitaa ruoat, siivoukset jne.

kyllä poikien äidit pitäisi laittaa kouluun, jossa opetetaan miten se vastakkainenkin sukupuolki opetetaan kuriin ja työntekoon.
Pipo kireällä vai huono mies itsellä?
 
faktat kehiin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jasooo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ei harmita, tottapuhuen mulla on jonkinlainen pelko ollut jokaisessa raskaudessa että vauva onkin poika, en tiedä mikä peikko mulle on ajatuksena olla poikalapsen äiti :/
Mä käytän ehkäisyä, koska pelkään saavani pojan.
Teille tekisivät poikalapset vain hyvää :) Nimittäin kun pojan saa, ymmärtää miten turhaa on pelännyt. Poikalapset kasvattavat hyviä äitejä :)
mitä tarkoitat tälä? suurin osa rikollisista on poikia. laiskat paskat ovat yleensä poikia, jotka kaivelevat muniaan sohvalla kun äiti viihdyttää lapset, hoitaa ruoat, siivoukset jne.

kyllä poikien äidit pitäisi laittaa kouluun, jossa opetetaan miten se vastakkainenkin sukupuolki opetetaan kuriin ja työntekoon.
Pipo kireällä vai huono mies itsellä?
eiköhän nuo ole ihan faktoja. lue tilastoja. suurin osa rikollisista on miehiä, suurin osa väkivaltaisista ihmisistä on miehiä.
mies kuolee aikaisemin kuin nainen jos on sinkku, sinkkunainen elää pitempän kuin avioliitossa oleva.
joten ihan faktoja...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja faktat kehiin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jasooo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ei harmita, tottapuhuen mulla on jonkinlainen pelko ollut jokaisessa raskaudessa että vauva onkin poika, en tiedä mikä peikko mulle on ajatuksena olla poikalapsen äiti :/
Mä käytän ehkäisyä, koska pelkään saavani pojan.
Teille tekisivät poikalapset vain hyvää :) Nimittäin kun pojan saa, ymmärtää miten turhaa on pelännyt. Poikalapset kasvattavat hyviä äitejä :)
mitä tarkoitat tälä? suurin osa rikollisista on poikia. laiskat paskat ovat yleensä poikia, jotka kaivelevat muniaan sohvalla kun äiti viihdyttää lapset, hoitaa ruoat, siivoukset jne.

kyllä poikien äidit pitäisi laittaa kouluun, jossa opetetaan miten se vastakkainenkin sukupuolki opetetaan kuriin ja työntekoon.
Pipo kireällä vai huono mies itsellä?
eiköhän nuo ole ihan faktoja. lue tilastoja. suurin osa rikollisista on miehiä, suurin osa väkivaltaisista ihmisistä on miehiä.
mies kuolee aikaisemin kuin nainen jos on sinkku, sinkkunainen elää pitempän kuin avioliitossa oleva.
joten ihan faktoja...
Sekö on minun syyni? Kasvattelen tässä itsekin mummonpotkijoita vai?

En kyllä puhunut alunperin mitään kasvatuksesta vaan siitä, että naisten pelot poikalapsia kohtaan ovat aivan turhia, samoin pelot omasta kyvyttömyydestä olla poikien äiti. Ajatusten naurettavuuden tajuaa kun pojan saa.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja jasooo:
joku väitti, että poikalapset kasvattavat hyviä äitejä. faktat puhuvat toista. poikalapsia ei kasvateta ahkeruuteen, kuriin ja työntekoon kuten tyttöjä.
Faktat puhuvat sitä, että tyttölapsista kasvatetaan niitä pikku prinsessoja, joilta ei voi kieltää mitään, ettei pikkuiselle tule paha mieli ja sen lisäksi lellitään piloille niin, että tytöt saavat sormia napsauttamalla kaiken, minkä haluavat. Tytöt pärjäävät elämässä juonittelemalla ja manipuloimalla muita ihmisiä.
 
rautalangasta
Alkuperäinen kirjoittaja jasooo:
joku väitti, että poikalapset kasvattavat hyviä äitejä. faktat puhuvat toista. poikalapsia ei kasvateta ahkeruuteen, kuriin ja työntekoon kuten tyttöjä.
Toinen puhuu aidasta, toinen seipäistä. Taitaa oikeasti olla joku trauma miehiä kohtaan ;)

Äidiksi kasvetaan. Kun on pelot omasta kykenemättömyydestän olla vaikkapa poikalapsen äiti, poika kasvattaa äitiyteen ihan eri tavalla kuin paljon toivottu tyttö olisi tehnyt. Samoin tekee moni muukin ennalta sunnittelematon asia. Joskus voi olla hyvä, etteivät asiat mene niin kuin on aina haaveillut.

Ja oikeasti, ahkeruuteen, kuriin, työntekoon? Löysät pissikset, jotka nostavat tukia ja nostavat jalkojaan korkeintaan bussin penkeille?

Sukupuoli ei ketään kasvata, sen tekevät vanhemmat. Tai ovat tekemättä.

 

Yhteistyössä