V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vanhemmillani on tumma laminaatti. Äitini imuroi 2-4krt päivässä. Heillä siis kaksi koiraa, melko pitkäkarvaisia. Pari kertaa päivässä myös vetää sellaisella "lastalla" lattiat, vai miksihän sitä sanotaan..
Minä päädyin aikoinaan lattiavalinnassa toiseen ääripäähän eli koko talossa eteistä ja saniteettitiloja lukuunottamatta on valkoiset laminaattilattiat. Moni silloin pelotteli minua että olen tekemässä itsemurhavalinnan talossa jossa sentään aina puolisen tusinaa pikkulasta ja muutenkin paljon väkeä.
Nyt kun lattiat olleet alla muutaman vuoden ajan voin todeta, ettei ole kertaakaan kaduttanut.
Päivittäin imuroidaan joka tapauksessa ja varsin usein luututaan (ruokapöydän alusta jotakuinkin jokaisen ruokailun jälkeen - kiitos yksivuotiaiden syömäänopettelijoiden), mutta sen joutuisimme miehen allergian vuoksi tekemäään muutenkin. Erotuksena edelliseen lattiaan tämä kuitenkin näyttää todella siistille pitkään pesun jälkeenkin.
Mites muuten - kuinka usein pesette lattialistojen päälliset/yläreunat?
Siis ne mihin ei mopilla ylety?
Alkuperäinen kirjoittaja Öppöö;24200984:Voisitko Mummeliisa laittaa kuvan valkoisesta lattiastasi?