Te joilla tuli raskausarpia vatsaan, saitteko litteän mahan takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Pinnallista ehkä, mutta...
  • Ensimmäinen viesti
Pinnallista ehkä, mutta...
Kun jotkut väittävät, että raskauden aikana arville revennyt iho ei koskaan enää palaudu ennalleen...
Jos tuo paikkansa pitää, niin täytynee totutella siihen, että vauvan synnyttyä kannan lopun ikääni pientä vyölaukkua :D

vieras
ei palaudu, ei. mutta siis pelkät raskausarvet eivät tarkoita mahareppua, lisäksi ihon pitää venyä sen verran että jää roikkumaan.

Ja mulla ainakin on niin että mitä enemmän treenaa ja laihduttaa, sitä löysemmäksi se mahareppu muuttuu koska alta lähtee "tavara" pois :|

jgj
Kommentoin tähän kun en oo koskaan tuommosta kuullut. Mutta mulle ei tullut arpia, oli tosi pieni maha koko ajan vaikka vauva painoi 3700g syntyessään. Ja jo synnytyslaitoksella hoitajat sanoi ettei uskois että siitä mahasta on ikinä synnytetty. Ehkä noin kk kuluttua olin samoissa mitoissa, imettäminen oli ainut "laihdutustaktiikka" ;)

bt
Mulla ei tullut arpia, mutta kyllähän iho venyi raskausaikana niin ettei vatsasta enää entisenlaista tule. Lihaksetkaan eivät ole palautuneet paikalleen ja nahka on kurttuinen. Viimeisimmästä raskaudesta on puolitoista vuotta.

vieras
Raskausarvet ovat ikuisia, ei auta vaikka laihtuisi ennalleen. Ja niitä arpia voi saada muutenkin kuin raskauden myötä, parempi nimitys olisi venymisarvet. Miehilläkin on niitä, bodareilla etenkin.

Anne
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
juu ei todellakaan palautunut vaikka liki 20 kg laihempi synnytyksen jälkeen :/
Peesi. Löysä nahka on löysää nahkaa vaikka kuinka olen tehnyt vatsalihasliikkeitä ja laihduttanut ja rasvannut vaikka millä.

pinkviini
Mulla ei vatsaan tullu arpia eikä venyny repuks. Rakkauskahvat sen sijaan sain kannettavakseni arpineen. Myös takamus, reidet ja rinnat repes isoille arville. :whistle: Nooh.. Säilyipähän maha entisellään. :D

hmm
Juu, ei palaudu ei, mulla roikkuu löysä pussi tuossa jonka sais rullattua vaikka miten, muuten vatsa on timmi. Mutta vatsalihakset eivät ole VIELÄKÄÄN palautunut, lapsen syntymästä on aikaa 3 vuotta, iso rako menee vielä vatsalihasten välissä. Oiskohan kohta jo veitsen alle mentävä vai mitä sille tekee..??

Anne
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Juu, ei palaudu ei, mulla roikkuu löysä pussi tuossa jonka sais rullattua vaikka miten, muuten vatsa on timmi. Mutta vatsalihakset eivät ole VIELÄKÄÄN palautunut, lapsen syntymästä on aikaa 3 vuotta, iso rako menee vielä vatsalihasten välissä. Oiskohan kohta jo veitsen alle mentävä vai mitä sille tekee..??
Lapsen syntymästä aikaa 1,5v ja rako löytyy vatsalihasten välistä. Olen tehnyt syviä vatsalihaksiakin mutta tuntuu ettei rako taida kadota.

Yhteistyössä