T
tylsää ni kyselen
Vieras
Minulla on molemmat synnytykset käynnistyneet nukkuessa ja olen herännyt yöllä supistukseen joka on ollut heti tosi kipeä ja vain parin supistuksen ajan väli ollut n. 10 min. Melkein heti sitten väli vain 5 min. Ryminällä siis käynnistyneet ja alle neljässä tunnissa vauvat syntyneet lopulta. Mietin vaan, että jos olisi päivällä käynnistynyt ni olisiko tullut ensin vaimeampia supistuksia jotka sitten voimistuneet. Jospa niitä on nukkuessakin tullut, mutta en vaan ole niihin herännyt. Myöskään edellisenä iltana tai päivinä ei mitenkään supistellut tai ollut muita ennakkomerkkejä, että synnytys käynnistyisi.
Jospa minulla nämä synnytykset käynnistyvät vaan ykskaks yllättäen ja etenevät nopeasti. Saa nähä miten tämän kolmannen kohdalla. Ensi viikolla laskettu aika.
Kysymyshän siis kuuluu, että miten teillä supistukset edenneet jos hereillä ollessa synnytys käynnistynyt? Tuntuisi jotenkin oudolta jos nyt yhtäkkiä alkaisi vaan kipeät supistukset ja olisi menoa sitten. En tiedä miksi, samahan se on päivällä tai yöllä, vai mitä...
Jospa minulla nämä synnytykset käynnistyvät vaan ykskaks yllättäen ja etenevät nopeasti. Saa nähä miten tämän kolmannen kohdalla. Ensi viikolla laskettu aika.
Kysymyshän siis kuuluu, että miten teillä supistukset edenneet jos hereillä ollessa synnytys käynnistynyt? Tuntuisi jotenkin oudolta jos nyt yhtäkkiä alkaisi vaan kipeät supistukset ja olisi menoa sitten. En tiedä miksi, samahan se on päivällä tai yöllä, vai mitä...