Aikakoneella haet 80-luvultaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
optikoltaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mulla on aina ne klipsit kotelossa kassissa tai taskussa mukana. Ei ne "Ruusperi" mallit vaan ne joissa ei oo sitä kääntömahollisuutta.
Mulla on sellanen mielikuva, että lasit omilla voimakkuuksilla on tietysti ainakin yhtä kalliit kuin oikeatkin lasit? Onko sulla tietoa, jos varastovahvuudet ei riitä, saako mistään arskoja esim. kaupan päälle?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen hankkinut aurinkolasit omilla voimakkuuksilla, nyt pitäisi taas ostaa uudet, kun uudet lasitkin hankin ja näkö muuttunut - ennen käytin noita "klipsejä" joskus 10 vuotta sitten - noloa...
Silmäasemalta mää ostin nämä. Kahta eri sävyä oli sillon, ruskehtava ja harmaa. Viimeks otin harmaat, nyt on ruskeet. Makso tais noin 25 ?Alkuperäinen kirjoittaja yyteri:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mulla on aina ne klipsit kotelossa kassissa tai taskussa mukana. Ei ne "Ruusperi" mallit vaan ne joissa ei oo sitä kääntömahollisuutta.
Ota huomioon, et jos normaalilasit on matalat/pienet, ei ne suojaa auringolta kovin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
Tämän takia mulle ei tullut klipsit kuuloonkaan (ja en olisi niitä ottanutkaan naarmuttamaan linssejä )Alkuperäinen kirjoittaja testattu on:Ota huomioon, et jos normaalilasit on matalat/pienet, ei ne suojaa auringolta kovin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?