te joilla rinnat kipeytyy aina oviksen jälkeen ja on menkkoihin asti kipenä! olenko ainut?

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttävää
kipeytyykö teillä muilla aina paripäivää oviksen jälkeen rinnat?
entäpä siinä kierrossa kun tärppäsi kipeytyikö sillonkin? minulla ei mitään kipua tässä kierrossa ole ollut ja ylensä aina kipeytyy. menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä.
 
mulla näin
Sama vaiva mullakin.Kaksi raskautta takana ja en kyllä heti eroa huomannut(samanlailla kipeytyivät),sitten vaan kun menkkojen piti alkaa niin ritojen kivistys kymmenkertaistui,tuntui et niihin ei enää kärsi koskeekaan =/ Siinä vaiheessa oon tiennyt plussaksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kertokaa myös plussa kierroista kokemuksia kipeytyikö ne sillonkin. tässä kierrossa tosiaan eivät ole kipeytyneet vielä lainkaan ja yleensä ovat todella kipeät.
mä oon ollu 3 kertaa raskaana, ja jokaisella kerralla arvasin rintojen arkuuden perusteella että nyt plussa napsahtaa, ennen kuin edes menkat oli varsinaisesti myöhässä.
 
vieras
Mä ajattelisin niin, että jos sulla yleensä kipeytyy rinnat aina pari päivää oviksen jälkeen, niin jos rinnat ei kipeydy --> ovulaatiota ei ole edes ollut.

Mulla ei rinnat kipeydy koskaan normaalin kierron aikana. Mun rinnat on ollut kipeät kahdesti oviksen jälkeen, ja molemmilla kerroilla olin raskaana.
 

Yhteistyössä