Te joilla rd, mitä söitte loppuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heeeeidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heeeeidi

Vieras
Otsikossa kysymys. Mulla ei oo ollu sokerit koholla koko raskaudessa vaikka rd todettiinkin, niin oon syöny normaalisti, myös herkkuja. Näin loppuraskaudesta (rv 37),mulla ei tee mieli enää juuri mitään ja syön lähinnä ruisleipää ja maitorahkaa. Herkkujakin tekee mieli ja niitäkin syön, muuta ei oo vaikuttaneet sokereihin. Nyt mun mies on saanu päähänsä alkaa tarkkailla mun syömisiä ja valittaa kun en syö jotain lihakastiketta ja perunaa. En voi enää edes kuvitella syöväni sellaista... Ei maistu. Muutenkin herään joka yö siihen, että oksennus on noussut suuhun yms. Mitä mieltä olette? Mitä itse olette syöneet loppuraskaudesta?

Ei mulla mitenkään muuttunut ruokavalio loppuraskaudesta. Radin takia jouduin tarkkailemaan syömisiä ja lopuksi ehkä hivenen lisättiin syömisiä kun oma insuliini alkoi pelittää. Tai ei enää joutunut niin tarkkailemaan mitä söi.

Eli siis mulla lisääntyi mutta johtui ihan vähyydestä vs johdosta. Ilta insuliini myös auttoi tässä

Heh, mullekaan ei oikeestaan maistu kuin jugurtti ja ruisleipä. Kaikki vihannekset tökkii tosi pahasti. Lääkäri tuumas, ettei sokereita tarvi enää sen kummemmin mittailla. Enkä kyllä oo mittailutkaan. En tarvinnu insuliinia, ruokavaliolla pysy sokerit kohillaan. Raskausviikkoja nyt 38.

Yhteistyössä