Te, joilla on vankka käsitys siitä, et risteilyt on paheiden pesiä...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Kuinka paljon ootte käyneet risteilyillä ja mitä ootte tehneet siellä?
Oletteko itse pettäneet aina puolisoanne jos ootte olleet kaveriporukassa?

Itse oon elämässäni risteillyt satoja kertoja;
yhteen aikaan käytiin 2-3 kertaa kuussa, kun ystävätär oli Viikkarilla ja sai lippuja.
Sit on ollut luokkabileitä, duunihippoja, kaveriporukoiden kanssa, poikaystävien ja viime vuosina myös oman miehen sekä lasten kanssa.
Ikinä en oo pettänyt puolisoa risteilyllä.

En pidä risteilyitä paheiden pesänä, enkä edes kelluvina lihatiskeinä. Olen ollut kohtalaisen usealla
risteilyllä; eri ikäkausina ja erilaisissa elämäntilanteissa niin sinkkuna, seurustelevana, vaimona kuin perheellisenäkin. Enkä ole koskaan pettänyt ketään risteilyllä.
Toki ihmiset pettävät toisiaan ja mikseivät tekisi sitä myös risteillessään, mutta mitään risteily = pettäminen yleistystä en kyllä allekirjoita.

Olen jotenkin vaan sitä mieltä, että laivalla ihmiset pettää helpommin. Itse olen pettänyt ex miestäni 2 kertaa ja molemmat kerrat laivalla! Muuten en ole koskaan pettänyt häntä tai muitakaan "miehiäni". Eli kai mun käsitykset sitten kumpuaa noista omista vanhoista kokemuksista. Selkäkarvat menee ihan kananlihalle, jos nykyinen mies sanoo esim. että suunnittelevat duuniporukan kanssa risteilyä tms.
Omista typeryyksistäni laivalla on aikaa jo 6 vuotta.

Olen jotenkin vaan sitä mieltä, että laivalla ihmiset pettää helpommin. Itse olen pettänyt ex miestäni 2 kertaa ja molemmat kerrat laivalla! Muuten en ole koskaan pettänyt häntä tai muitakaan "miehiäni". Eli kai mun käsitykset sitten kumpuaa noista omista vanhoista kokemuksista. Selkäkarvat menee ihan kananlihalle, jos nykyinen mies sanoo esim. että suunnittelevat duuniporukan kanssa risteilyä tms.
Omista typeryyksistäni laivalla on aikaa jo 6 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En pidä risteilyitä paheiden pesänä, enkä edes kelluvina lihatiskeinä. Olen ollut kohtalaisen usealla
risteilyllä; eri ikäkausina ja erilaisissa elämäntilanteissa niin sinkkuna, seurustelevana, vaimona kuin perheellisenäkin. Enkä ole koskaan pettänyt ketään risteilyllä.
Toki ihmiset pettävät toisiaan ja mikseivät tekisi sitä myös risteillessään, mutta mitään risteily = pettäminen yleistystä en kyllä allekirjoita.

Miks sä itseasiassa vastasit..? :D

Nuorempana käytiin todella useasti, kerta kuussa noin. Nykyään sillon tällön. Sinkkuna sanottiin reissusta aina, että oli "turha reissu", jollei munaa saanut :D

En ole pettänyt miestäni koskaan missään muuallakaan niin eipä ole ollut tarvetta laivallakaan. En ymmärrä miten se muka olisi paikasta kiinni.

Mä olin ihan :o , kun näin etusivulla sun vastanneen.
Kalastelin hurjia pettämistarinoita tai risteilyjen yleistä paheksuntaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miks sä itseasiassa vastasit..? :D

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Mä olin ihan :o , kun näin etusivulla sun vastanneen.
Kalastelin hurjia pettämistarinoita tai risteilyjen yleistä paheksuntaa :laugh:

en paheksu. Olen kyllä törmännyt laivalla pettämiskokemusta kalasteleviin.
Eräs mies vonkasi hyttiini, sivulauseessa sitten lipsautti, että omassa hytissään oli vaimo ja lapset. Emme päätyneet hyttiini, tai minä päädyin- mies ei.

Yhteistyössä