Te, joilla on vain yhtä sukupuolta olevia lapsia? Oletteko kateellisia niille, joilla on molempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli ihan vaan mieleen tässä, kun meidän neljäs lapsi syntyi, tyttö, niin eipä tullut mitään onnitteluja yhdeltä tutulta, jolla oli vain poikia.
Sitä ennen kyseli jatkuvasti, että joko on vauva syntynyt jne. mutta sitten kun laitoin viestin, että tyttö tuli, niin eipä mitään kuulunutkaan..:/
Sen jälkeenkään ei olla oltu yhteydessä enää.

Mulla poika. Odotusaikana oli aluksi tyttöfiilis.
Enpä osais itselleni muuta kuvitella kuin pojan. En osaa kuvitella itseäni tytön äitinä kun ei tyttöä ole. Eli en ole katellinen niille joilla tyttö.
Jos vielä tulisin raskaaksi niin toisaalta ois kiva saada toinen poika, tyttökin ois ihana. :)

Meillä on yksi tyttö ja olen nyt raskaana. Tulokkaan sukupuoli ei ole vielä selvillä, mutta oikeastaan toivon toista tyttöä eli en ole kateellinen. Lisää lapsia emme halua "itse tehdä" ehkä adoptoida joskus.

En tietenkään. Mulla on kaksi rakasta poikaa. :heart:

Jos joku oikeasti on niin kateellinen ja pettynyt omien lastensa sukupuoleen ettei voi edes toista onnitella niin kyllä varmaan kannattaisi jotain apua hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mulla poika. Odotusaikana oli aluksi tyttöfiilis.
Enpä osais itselleni muuta kuvitella kuin pojan. En osaa kuvitella itseäni tytön äitinä kun ei tyttöä ole. Eli en ole katellinen niille joilla tyttö.
Jos vielä tulisin raskaaksi niin toisaalta ois kiva saada toinen poika, tyttökin ois ihana. :)

Ja mä en osaa kuvitella itseäni pojan äidiksi, en oo koskaan osannut.. :)

Meillä on molempia, mutta en usko, että olisin kateellinen.
Mutta oon kyllä törmännyt tuohon ap:n kaltaiseen tilanteeseen pariin otteeseen. Ja nimenomaan just noin, että tytöstä ei ole onniteltu ja tällä ihmisellä on ollut monta poikaa.
No, en tiedä oliko kateellinen vai ei, mutta onnitteluja ei tippunut.

No kyllä ja ei, totta puhuen. Molempia odottaessani olen alkuun toivonut tyttöä, mutta rakenneultrassa paljastuneen poikaodotuksen jälkeen olen ollut sitä mieltä, että hyvä niin. Nyt olen ajatellut, että jos kolmas niin olisi kiva kun olis poika sekin. Toki tyttökin olis kiva... Tavallaan ärsyttää se, että muutamat kaksilapsiset tutut saavat kokea molemmat sukupuolet, siis lapsinaan, ja mä en, mutta en yhtään toivoisi, että kumpikaan meidän pojista olisi tyttö. Ristiriitaisia tunteita!

en olisi ollut kateellinen. päinvastoin,mä oisin ottanut mielelläni tytölle siskon,mutta veli tupsahti. kolmaskin oli poika. oon hieman outo koska mun suvun naiset tekee pääsääntöisesti tyttöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
en olisi ollut kateellinen. päinvastoin,mä oisin ottanut mielelläni tytölle siskon,mutta veli tupsahti. kolmaskin oli poika. oon hieman outo koska mun suvun naiset tekee pääsääntöisesti tyttöjä.

AIOTKO HANKKIA VIELÄ LISÄÄ LAPSIA?

Sori caps lock....

Miehestähän se lapsen sukupuoli johtuu..

En. Minulla on kaksi tyttöä. Oli ihan sama kumpaa sukupuolta ensimmäinen on, mutta se oli selvä että toivon toisen olevan samaa sukupuolta, sillä minulla itselläni ei ole siskoa jonka olisin pienenä halunnut, joten toivoin että toinenkin lapsemme olisi tyttö. Tämän kolmannen kanssa taas en osaa toivoa kumpaakaan.

Tiedäthän että sukupuoli määräytyy miehen kautta?

Eli et sinä ole outo vaan miehesi eroaa muiden sukusi naisten puolisoista sillä nämä ovat tehneet pääsääntöisesti tyttöjä.