Te joilla on tyttö ja poika!!

  • Viestiketjun aloittaja odottelija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla poikaa odottaessa maha näkyi heti :whistle: (esikoinen tyttö, kuopus poika). Mutta vaikka maha alkoi heti kasvaa, ei siitä loppumetreillä tullut ihan hervotonta, vaan jäi jopa pienemmäksi kuin mitä olisi pitänyt olla. Lisäksi masu oli muodoltaan ihan erilainen lapsia odottaessa, samoin kaikki oireetkin.
 
odottelija
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ollut. Mieti nyt ihan oikeasti, miten vauvan sukupuoli muka mahan muotoon vaikuttaisi?
No kuule enpäs tiedä. Mulle on vaan moni tullut sanomaan että odotan poikaa kun maha on niin pieni. Kylläpä olet tyly..

 
vieras
Raskaudet oli suurinpiirtein samanlaisia, poikaa odottaessa maha tuli kyllä nopeemmin mutta se johtunee siitä että tyttö oli syntynyt noin vuosi ennen eli oli vähän kuin valmiiksi venynyt ;)
 
hups
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
Mulla poikaa odottaessa maha näkyi heti :whistle: (esikoinen tyttö, kuopus poika). Mutta vaikka maha alkoi heti kasvaa, ei siitä loppumetreillä tullut ihan hervotonta, vaan jäi jopa pienemmäksi kuin mitä olisi pitänyt olla. Lisäksi masu oli muodoltaan ihan erilainen lapsia odottaessa, samoin kaikki oireetkin.
Ja ihan selvästi, nämäkin johtuivat siitä, mitä vauvojen jalkovälissä oli! Camoon, eiköhän raskaudet voi kaikissa tapauksissa olla erilaisia!
 
kääk
Nää on näitä arkipäivän totuuksia. Kun joku äiti on ollut jonkun näköinen odottaessaan poikaa, niin siitä sitten kansan rivit päättelee, että muillakin on näin.

Mä käyttäydyin mahassa ihan erilailla kuin siskoni ja äitille kaikki sanoi, että poika tulee. Mutta eipä tullut, vain vähän liikunnallisempi pikkusisko.
 
Mulla kaikki ollu samanlaisia mut jotenkin vaan tiesin et viimeinen on poika :) Kaksi edellista tyttöjä ja ukko sanoi että kolmas tyttö sieltä tulee ja ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun tuli mulle heräämöön kertomaan et poika tuli :heart:
 
levisin kyl joka puolelle tytöstä kun taas pojasta tuli vain eteen.
ja asia vaan oli näin,ei siis mitään mun kuvitelmaa että en sitten tiedä miten se sukupuoli siihen vaikutti kuten joku täällä sitä taivasteli.
 
odottelija
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Nää on näitä arkipäivän totuuksia. Kun joku äiti on ollut jonkun näköinen odottaessaan poikaa, niin siitä sitten kansan rivit päättelee, että muillakin on näin.

Mä käyttäydyin mahassa ihan erilailla kuin siskoni ja äitille kaikki sanoi, että poika tulee. Mutta eipä tullut, vain vähän liikunnallisempi pikkusisko.
Joo liikkeet on erilaisia, toivottavasti se pitäisi ainakin paikkansa että tämä vauva olisi rauhallisempi ja tyytyväisempi kuin tulinen isosiskonsa ;)
 
hohhoh
ehkä ap voisi sitten jättää tällaiset typerät kysymykset kysymättä että jää palstalle enemmän tilaa esim. galtsupinoille ja Savannan "IIIK KYNSI KATKESI"-avauksille...
 
kääk
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh :
ehkä ap voisi sitten jättää tällaiset typerät kysymykset kysymättä että jää palstalle enemmän tilaa esim. galtsupinoille ja Savannan "IIIK KYNSI KATKESI"-avauksille...
Niin, ihan asialliset aloituksethan täällä modet poistaa..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja odottelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ollut. Mieti nyt ihan oikeasti, miten vauvan sukupuoli muka mahan muotoon vaikuttaisi?
No kuule enpäs tiedä. Mulle on vaan moni tullut sanomaan että odotan poikaa kun maha on niin pieni. Kylläpä olet tyly..
Ei ole tarkoitus olla tyly. En vaan millään käsitä näitä uskomuksia. Anteeksi siis, että muotoilin asian siten.
 
vieras
Esikoinen poika; maha iso pallo edessä. Tutut sanoivat ettei takaapäin nähnyt olenko raskaana, "yllätys" odotti edessä!
Toinen tyttö; mahaa oli joka puolella, leveästi.. Eli siis olin oikea valas!

Painoa moemmilla kerroilla tuli saman verran, eli siitä se ei johtunut. Vauvat olivat myös samoin päin. Ja tyttö oli kooltaan puoli kiloa pienempikin. Ja naapurimme siihen aikoihin, entinen kätilö, sanoi molemmilla kerroilla mahanmuotojen takia kumpi tulossa ja piti kyllä täysin paikkansa! Muuta eroavaisuuksia en raskauksissa huomannut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
Palstan ö-kansiossa on tämä sama keskustelu käyty 1000000000000 kertaa. Jotkut uskoo, mutta onneksi kaikkien ei tarvitse uskoa tähän uskomukseen.
Paljon on noita muitakin uskomuksia tällä palstalla, joita niitäkään ei onneksi kaikkien tarvitse uskoa! Kuten esim, etä vastasyntyneen vauvan itkuisuus johtuu d-vitamiinitipoista! Hah! Juu, niistähän se johtuu, niin kuin jotkut edelleen uskovat! :D
 

Yhteistyössä