Ja sehän johtui lapsen sukupuolesta sekin ;-))))Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ei. Oli vaan erilainen olo. Pyörrytti ja oli paha olla. :snotty:
No kuule enpäs tiedä. Mulle on vaan moni tullut sanomaan että odotan poikaa kun maha on niin pieni. Kylläpä olet tyly..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ollut. Mieti nyt ihan oikeasti, miten vauvan sukupuoli muka mahan muotoon vaikuttaisi?
Ja ihan selvästi, nämäkin johtuivat siitä, mitä vauvojen jalkovälissä oli! Camoon, eiköhän raskaudet voi kaikissa tapauksissa olla erilaisia!Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Mulla poikaa odottaessa maha näkyi heti (esikoinen tyttö, kuopus poika). Mutta vaikka maha alkoi heti kasvaa, ei siitä loppumetreillä tullut ihan hervotonta, vaan jäi jopa pienemmäksi kuin mitä olisi pitänyt olla. Lisäksi masu oli muodoltaan ihan erilainen lapsia odottaessa, samoin kaikki oireetkin.
En tiiäAlkuperäinen kirjoittaja hups:Ja sehän johtui lapsen sukupuolesta sekin ;-))))Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ei. Oli vaan erilainen olo. Pyörrytti ja oli paha olla. :snotty:
Joo liikkeet on erilaisia, toivottavasti se pitäisi ainakin paikkansa että tämä vauva olisi rauhallisempi ja tyytyväisempi kuin tulinen isosiskonsaAlkuperäinen kirjoittaja kääk:Nää on näitä arkipäivän totuuksia. Kun joku äiti on ollut jonkun näköinen odottaessaan poikaa, niin siitä sitten kansan rivit päättelee, että muillakin on näin.
Mä käyttäydyin mahassa ihan erilailla kuin siskoni ja äitille kaikki sanoi, että poika tulee. Mutta eipä tullut, vain vähän liikunnallisempi pikkusisko.
samoin. esikoinen on poika ja kuopus tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Päinvastoin, maha ollut isompi poikaa odottaessa...
Niin, ihan asialliset aloituksethan täällä modet poistaa..Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh :ehkä ap voisi sitten jättää tällaiset typerät kysymykset kysymättä että jää palstalle enemmän tilaa esim. galtsupinoille ja Savannan "IIIK KYNSI KATKESI"-avauksille...
näin juuriAlkuperäinen kirjoittaja hohhoh :ehkä ap voisi sitten jättää tällaiset typerät kysymykset kysymättä että jää palstalle enemmän tilaa esim. galtsupinoille ja Savannan "IIIK KYNSI KATKESI"-avauksille...
Ei ole tarkoitus olla tyly. En vaan millään käsitä näitä uskomuksia. Anteeksi siis, että muotoilin asian siten.Alkuperäinen kirjoittaja odottelija:No kuule enpäs tiedä. Mulle on vaan moni tullut sanomaan että odotan poikaa kun maha on niin pieni. Kylläpä olet tyly..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ollut. Mieti nyt ihan oikeasti, miten vauvan sukupuoli muka mahan muotoon vaikuttaisi?
Paljon on noita muitakin uskomuksia tällä palstalla, joita niitäkään ei onneksi kaikkien tarvitse uskoa! Kuten esim, etä vastasyntyneen vauvan itkuisuus johtuu d-vitamiinitipoista! Hah! Juu, niistähän se johtuu, niin kuin jotkut edelleen uskovat!Alkuperäinen kirjoittaja huihai:Palstan ö-kansiossa on tämä sama keskustelu käyty 1000000000000 kertaa. Jotkut uskoo, mutta onneksi kaikkien ei tarvitse uskoa tähän uskomukseen.