te joilla on tankini/uimatoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluun sellasen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluun sellasen..

Vieras
Mistä ostitte sen? Mä oon jo parisen kk kierrelly kauppoja mutta en oo törmänny sellaseen..paitsi cittarissa..mutta omaa kokoa ei ollu eikä se häävi muutenkaan ollut..Nettikaupoista oon löytäny esim. otto ja ellos..mutta olisiko muita liikkeitä missä saattais näitä olla? tai nettisivuja?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juuri ostin prismasta, siellä oli useita hyvännäköisiä malleja!

paljon makso? :) oiskohan missään kuvaa siitä..

olikohan 12.90, sellainen pääväriltään musta jossa on vähän valkoista ja ihan hitunen vaaleanpunaista tehostetta, muistaakseni jotain lehtiä tai kukkia... Mut tosi nätti ainakin mun mielestä :)

no läskiks mua ei ainakaan voi sanoa..mut maha kyl vähä pömpöttää raskauden jäljiltä ja nuo arvet viel näkyy niin siks kiinnostais :)

Essi81. toi oli ihan hirvee :DD

Ai oli... :o Ois ollu kätevä altaalla siirtyessä jne... mut ei kai sit.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
no läskiks mua ei ainakaan voi sanoa..mut maha kyl vähä pömpöttää raskauden jäljiltä ja nuo arvet viel näkyy niin siks kiinnostais :)

siis jokasella tietysti oma mielipide..mun päällä se ei sopis mut sun päällä voikin näyttää ihan nätiltä..:)

siis jokasella tietysti oma mielipide..mun päällä se ei sopis mut sun päällä voikin näyttää ihan nätiltä..:)

No tuskinpa näyttää mutta kätevä olis varmaan. Ja sama kai se miltä se näyttäis pari viikkoa ...

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GK-253699&page=1&cgname=OSSWMMIRZZZ&rfnbr=1060
näitä on myös eri kuoseissa ja väreissä, ebaysta kannattaa katella(uk), nii ei mee tullia tms...

Yhteistyössä