Te joilla on taloudessa kaksi autoa, Kumpi ajaa paremmalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lällätellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lällätellen

Vieras
Te joilla on taloudessa kaksi autoa, Kumpi ajaa paremmalla?

Onko isännällä uuden karhea bemari, kun sinä saat rutkutella datsunilla?
Vai Käänteletkö itse kenties suuren maasturin rattia, samaanaikaan kun miehesi työtää autoaan kohti lähintä korjaamoa?

Meillä on kaksi autoa, ovat muuten suht tasavertaisia keskenään mutta toinen on diesel ja toinen bensa, eli meillä määräytyy sen mukaan että kumpi ajaa pidemmän reissun niin ottaa dieselin...

No meillä on omat autot ja kumpikin vastaa omasta autosta. Ei ole meidän autot, vaan minun autoni ja mieheni auto. Tottakai saan lähteä miehenikin autolla kauppaan, jos haluan. Eli ei meillä avaimia pantata.
Meidän autot ovat kumpikin vuosimallia 2011 ja dieseleitä. Mulla on omasta tahdostani vain pienempi auto (yaris) ja miehellä sitten iso auto. Miehen autolla mennään, jos mennään koko porukka johonkin.
Eli kummallakin on hyvä auto.

Meillä minä ajan meidän uudella autolla, jonka mies on maksanut ja maksaa bensat ja vakuutukset.
Minä tarvitsen autoa n. 4-0 kertaa viikossa.
Mies ajaa meidän vanhalla autolla 2000 vuoden ww:llä joka päivä töihin.
Minulla on kuulemma kallislasti, joten siksi näinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;26433260:
Meillä minä ajan meidän uudella autolla, jonka mies on maksanut ja maksaa bensat ja vakuutukset.
Minä tarvitsen autoa n. 4-0 kertaa viikossa.
Mies ajaa meidän vanhalla autolla 2000 vuoden ww:llä joka päivä töihin.
Minulla on kuulemma kallislasti, joten siksi näinpäin.

ww?

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Meillä isompi on "parempi", sitä käytetään hevostrailerin vetoautona - ja sillä ajaa mies :) Mie inhoan ajaa sillä raskaalla isolla jätillä.

Minulla on pieni punainen auto, joka sopii tarpeisiini paremmin kuin hyvin :heart:

[QUOTE="Anne";26433154]Ei kumpikaan. Molemmilla on omansa ja jos se on huono niin sopii vaihtaa parempaan.[/QUOTE]

Näin on myös meillä. Miehellä on pakettiauto, minulla henkilöauto. Jos menemme koko porukalla jonnekin, niin silloin tietysti otetaan minun auto.

Meillä kummallakin oma auto, mutta kyllä kumpikin kummallakin voi ajella :)
Mutta harvemmin mä haluan miehen autolla ajaa ja toisinpäin :D. Mun auto vm. 2008 ja miehen 1994.

Meille tulossa juuri toinen auto, lähinnä siis minulle kauppakassiksi. Haluan, että se on pieni, söpö ja taloudellinen, eikä kovin hintava. Mies ajakoon pääsääntöisesti 1,5 vuotta vanhalla farmarilla.

Yhteistyössä