Te joilla on napakoru..

Otin esikoista odottaessa napakorun heti pois. Ja laitatin uuden korun pojan ollessa n.8kk. Sitten kuopusta odottaessa otin napakorun pois varmaan ekan lääkärikäynnin jälkeen. Tuo kyseinen lääkäri sanoi, ettei kannata pitää napakorua raskausaikana, koska on suuri tulehdusriski.

Nyt en ole ottanut korua vielä pois, koska raskaus vasta niin alussa. Mutta pian otan pois, koska mun napa pullahtaa ulos todella aikaisessa vaiheessa :LOL:

Btw.. Huomasin, että sun pojat on mun poikia kuukauden nuorempia :) Eli sun esikoinen on mun esikoista kuukauden nuorempi ja samoin myös kuopuksilla =) (Tosi tärkeä huomio :LOL: ).
 
heips pidin niin kauan ku hyvältä tuntui, nyt loppuvaiheessa käytän korun parin krt vkossa läpi, näin pysyy "reikä auki ja synnytettyä saa laittaa hetitakaisin , näin tein myös edellisis raskauksis, niin ei tarvi uutta lävistystä käydä tekee
 
Maha jo niin iso ettei muut riitä joten ostin tommosen silikoonitappikorun,ei ole mikään kaunis mutta todella hyvä kun joustaa.Oli kyllä kova työ etsiä semmonen mutta vihdoin löysin ducks tattoosta.Ai niin ja viikot on nyt jotain 36
 
Mä en ole ajatellu ottaa pois,ellei pakko.(toki sit synnytyksessä otan)mut en halua et se menee umpeen kun otin vasta joulukuussa.Ooon silikonitapillista kans miettinyt. :) Mulla ei ole napa ikinä pullahtanut ulos(3 raskautta takana) joten tuskin nytkään.
LapsetOvatElämäni, mulla oli kans esikon La 6/03,mutta hän kuoli kohtuun rv 41. Ollaan siis samaan aikaan oltu raskaana suunnilleen. :)
Nyt mulla on La näillä näkymin 26.2.08.
 
4. raskauden pidin korua läpi raskauden,nyt viidennessä raskaudessa otin korun pois noin vajaa kk sit(nyt 37+3),kokeillut olen kyllä että ei ole umpeutunut:

Yhdesti jouduin teettämään uuden lävistyksen 3. lapsen syntymän jälkeen,kun poistin sen jo alkuraskaudessa ja kyl teki kipeää ruston läpi :snotty:
 
Esikoisen kanssa otin napakorun pois synnytyksen ajaksi (jos olisinkin joutunut sektioon tms.) Tällä kertaa vaihdoin loppuvaiheessa silikonikoruun. Tuossahan tuo killuu ja huomenna sektio :) jonka ajaksi korun otan pois
 
Oon aina ottanu pois loppuvaiheessa. Nyt tässä kolmannessa napakin on jo mullahtanut nurinpäin ni ei vois edes pitää. Lisäks mulle lääkärit on suositellu,et ottaa pois. Mut tiedän kyllä monia,jotka pitäny ihan loppuun asti ilman onglemia.

Ja lisään vielä,et mulla ei oo ikinä menny umpeen se reikä. Tosin ollu jo vuosikaudet tossa aika isokin koru. Vieläkin ko katon ni näen selvästi läpi siitä reiästä. :D Koru taas takasin synnytyksen jälkeen. Otin pois tässä raskaudessa jo vissiin viikolla 13 ko maha tuli niin ajoissa näkyviin ja koru alko väliin hankaamaan vaatteisiin..
 
Otin pois muistaakseni viikolla 15 ja ummessa taitaa tuo reikä olla. Masu ja napa on kyllä jo niin tiukalla, että en oikein voisi kuvitella korua tuohon. Sitä paitsi olen aina ajatellut, että koru saa lähteä sitten kun lapsi on tulossa. Ei siis lapsen takia, vaan siksi että koru olisi hankala raskausaikana.
 

Yhteistyössä