Mulla suurinpiirtein samoin tuosta esikoisesta, loput vedet meni vasta kun kalvot puhkaistiin. Kuopuksesta ei vettä näkynyt ennen kuin ponnistusvaiheen alussa.Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mulla lapsiveden lirahtelu alkoi 4.20 kotosalla.. sairaalassa kirjattiin tulosyyksi lapsivedenmenon epäily, mutta valmisteltiin kuntoon ja laiteltiin odottamaan, 11.30 alkoi säännölliset supparit ja alle kahdeksassa tunnissa oli tyttö sylissä.
Jos sulla on melko lailla loppupuolella raskaus (mullakin oli 41+5) ja kohdunsuu on ollut pehmeä jo aikoja sitten niin kyllä sinne näytille voi mennä jos epäilee lapsiveden lirahtelua.. kun sulla nyt kerran aiemminkin on synnytykset noin alkanu.. Lääkäri voi vaikka tehdä hiuka kovakouraisemman sisätutkimuksen, sillä usein saa suppareihin eloa jos muuten on paikat kypsät.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Mulla suurinpiirtein samoin tuosta esikoisesta, loput vedet meni vasta kun kalvot puhkaistiin. Kuopuksesta ei vettä näkynyt ennen kuin ponnistusvaiheen alussa.Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mulla lapsiveden lirahtelu alkoi 4.20 kotosalla.. sairaalassa kirjattiin tulosyyksi lapsivedenmenon epäily, mutta valmisteltiin kuntoon ja laiteltiin odottamaan, 11.30 alkoi säännölliset supparit ja alle kahdeksassa tunnissa oli tyttö sylissä.
Oiskohan mitään hyötyä soitella synnärille, kun kuitenkaan enempää ei näytä menevän, eli aika hiljaista on.. mutta heikosti supistaa. Äh, taidan odotella vielä.
Menkoista jotain 39, ultralla 37+6.Alkuperäinen kirjoittaja loru:Kuulostaa lupaavalta jos jo supisteleekin......paljon sulla viikkoja?
Jännää..........mikä mua vaivaa.......meille ei enää pitänyt tulla vauvoja, mutta nyt on vähän aikaa ollut jo kamala vauvakuume.