Te, joilla on lirahdellut lapsivettä, alkoiko supparit sen jälkeen?

Esikoisesta meni vähän vettä aamusella ja iltapäivällä alkoi supistukset. Mietinpä vain, kun taisi tuossa herätessä tulla vähän vettä, ei ainakaan pissaa ollut ja pikkuhousujen läpi meni ihan kunnolla yöhousuihin asti.. Jotta mitenkähän tässä tällä kertaa käy :D

Fleur de la Cour
Mulla lapsiveden lirahtelu alkoi 4.20 kotosalla.. sairaalassa kirjattiin tulosyyksi lapsivedenmenon epäily, mutta valmisteltiin kuntoon ja laiteltiin odottamaan, 11.30 alkoi säännölliset supparit ja alle kahdeksassa tunnissa oli tyttö sylissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mulla lapsiveden lirahtelu alkoi 4.20 kotosalla.. sairaalassa kirjattiin tulosyyksi lapsivedenmenon epäily, mutta valmisteltiin kuntoon ja laiteltiin odottamaan, 11.30 alkoi säännölliset supparit ja alle kahdeksassa tunnissa oli tyttö sylissä.
Mulla suurinpiirtein samoin tuosta esikoisesta, loput vedet meni vasta kun kalvot puhkaistiin. Kuopuksesta ei vettä näkynyt ennen kuin ponnistusvaiheen alussa.

Oiskohan mitään hyötyä soitella synnärille, kun kuitenkaan enempää ei näytä menevän, eli aika hiljaista on.. mutta heikosti supistaa. Äh, taidan odotella vielä.

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mulla suurinpiirtein samoin tuosta esikoisesta, loput vedet meni vasta kun kalvot puhkaistiin. Kuopuksesta ei vettä näkynyt ennen kuin ponnistusvaiheen alussa.

Oiskohan mitään hyötyä soitella synnärille, kun kuitenkaan enempää ei näytä menevän, eli aika hiljaista on.. mutta heikosti supistaa. Äh, taidan odotella vielä.
Jos sulla on melko lailla loppupuolella raskaus (mullakin oli 41+5) ja kohdunsuu on ollut pehmeä jo aikoja sitten niin kyllä sinne näytille voi mennä jos epäilee lapsiveden lirahtelua.. kun sulla nyt kerran aiemminkin on synnytykset noin alkanu.. Lääkäri voi vaikka tehdä hiuka kovakouraisemman sisätutkimuksen, sillä usein saa suppareihin eloa jos muuten on paikat kypsät.

Vepasto
Ensin supisteli vuorokauden epäsäännöllisesti, sit loppu supistukset. Lapsivesi meni siitä parin tunnin päästä (aamulla ). Supistukset alkoi uudelleen illalla/yöllä.

Mulla rupes tihkumaan esikoisesta aamupäivällä lauantaina ja sitten ruvettiin käynnistelemään maanantaiaamuna vasta kun ei lähteny itekseen käyntiin :wave:

Soitin synnärille ja ne sano että ei kiirettä kun tihkuu vaan joten syötiin kotona ja käytiin kaupassa vaihtamassa sipsit kun olivat vanhoja ja saatiin 2 pussia mukaamme sieltä :D sitten lähettiin sairaalalle näytille ja sinne jäin =)

Kuulostaa lupaavalta jos jo supisteleekin......paljon sulla viikkoja?
Jännää..........mikä mua vaivaa.......meille ei enää pitänyt tulla vauvoja, mutta nyt on vähän aikaa ollut jo kamala vauvakuume.

Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Kuulostaa lupaavalta jos jo supisteleekin......paljon sulla viikkoja?
Jännää..........mikä mua vaivaa.......meille ei enää pitänyt tulla vauvoja, mutta nyt on vähän aikaa ollut jo kamala vauvakuume.
Menkoista jotain 39, ultralla 37+6.

On se kumma, että ei vieläkään osaa arvata, milloin pitää lähteä, vaikka kolmas kerta jo :D Onneksi täällä jaksetaan vastata kaikkiin näihin tyhmiin kysymyksiin.. Ei mullekaan enää pitkään aikaan vauvoja tämän jälkeen, mutta vauvakuume ei parane muulla kuin vauvalla ;)

Yhteistyössä