Te, joilla on LINDEXejä lähellä (linkkivinkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justjoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justjoo

Vieras
Hakekaas äkkiä näitä :laugh:
Ei hyvä isä, paljonko tämä maksaa uutena 14,95?
Harmittaa, kun en itse tajunnut hamstrata.

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=83225564

Hitto, kun oli mielessä hamstrata noita Lindeksillä, mutta ikinä ei tiedä, mitkä noista vaatteista päätyy hyvin haluttujen kastiin. Noillakin olisi rikastunut äkkiarvaamatta, kun tään olisi tiennyt :(.

En kyllä käsitä tuota. Itse olen ostanut lapsille noita lindexin uusretroja ja varmaan myyn ne huutonetissä,mutta sitten vasta kun ne on itsellä olleet käytössä ja jääneet pieniksi. Ei ole kovin rehellistä touhua tommonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Ei ole kovin rehellistä touhua tommonen.

Kerrohan mikä siitä tekee epärehellistä (tai ei-rehellistä ).
Tyhmähän ei ole se joka myy ja hintaa pyytää, vaan se joka maksaa. Huuto.netissä ostajat ihan itse asettavat hinnan tasolleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
En kyllä käsitä tuota. Itse olen ostanut lapsille noita lindexin uusretroja ja varmaan myyn ne huutonetissä,mutta sitten vasta kun ne on itsellä olleet käytössä ja jääneet pieniksi. Ei ole kovin rehellistä touhua tommonen.

mitä ei rehellistä tuossa on? myyjä pakottaa huutamaan? tuohan on käytetty vaate josta joku HALUAA maksaa tuon hinnan.

Onhan siellä huutonetissä pilvinpimein uutta ja vanhaa Lindexiä myynnissä, näitä siili- ja pöllöpaitoja ym
ja aina löytyy ostajia kun kaikilla ei sitä mahdollisuutta edes ole käydä ko. myymälässä.
Kyllä itekin maksaisin hyvän hinnan semmosesta vaatteesta jota mun ei olis mahdollisuutta kaupasta saada.

Yhteistyössä