Te, joilla on lävistyksiä APUA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läväri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läväri

Vieras
MITEN saatte ne irti?
Pallo pyörii kuin puolukka siellä eräässäkin paikassa, enkä saa lävistyskoruani MILLÄÄN irti! Neuvoja?
Entä kuinka kauan uskallan pitää lävistyksen ilman korua, että saan sen ilman taistelua vielä takaisin paikoilleen?En siis tarkoita nyt korvia, vaan naaman lävistyksiä :).

:kieh:

Tiedän tunteen. Mä otin semmoset "pihdit", siis työkalupakista ja puristin siitä korun tapista, ja kiersin sit pallon irti :D

Joillain umpeutuu reiät tosi nopeesti, mulla on ollut auki vuosikausia, vaikken siinä enää korua pidäkään. Huvikseni koitin tossa puolisen vuotta sitten, ja siihen se solahti. Yksilöllinen juttu.

kumihanskat kättee, ni on tarpeeks nihkeet, ni saat pallon irti helposti. Ja saat itten kumihanskoilla pallon taas tarpeeks tiukkaan kiinnikkin, ettei tipahda. Miul on umpeutunu kaikki reiät tosi nopsaan. Silmien välissä oli monta vuotta koru ja jos otin pois, ni ei enää muutaman tunnin kuluttua menny kunnolla. Kerkes sieltä sisältä umpeutumaan jo hiukan. Runnomalla sai sit läpi, mut se teki kipiää... Nenässä kesti pisimpään umpeutua, mut kyllä sekin puolessa vuodessa meni siihen, ettei menny enää korut läpi, ku lävistäjän neulan avulla... Mut tuo on kyllä niin ihmisestä kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Voi kun mä tahtoisin kielikorun :p

Mulla on ollut huulessa ja kielessä, ja synnärillä ne halus kielikorun pois, kun tarvittiin happimaskia (en tiedä miten se vaikuttaa). Se umpeutui ihan hetkessä :/

Tuo kyl kummastuttaa...miul kielessä koru, eikä synnärillä sanoneet mittää vaikka miekin sitä happea hengittelin reippaastikkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Voi kun mä tahtoisin kielikorun :p

Mulla on ollut huulessa ja kielessä, ja synnärillä ne halus kielikorun pois, kun tarvittiin happimaskia (en tiedä miten se vaikuttaa). Se umpeutui ihan hetkessä :/

Tuo kyl kummastuttaa...miul kielessä koru, eikä synnärillä sanoneet mittää vaikka miekin sitä happea hengittelin reippaastikkin...

:o En mäkään kyllä onnistu keksimään, että miten se haittaa. Olen kuullut kyllä ennenkin jostain, että kielikoru on pitänyt poistaa. Oispa mielenkiintoista saada selvitys asiaan...

Luulen et se kielikoru voi solahtaa henkitorveen tai jotain ääritilanteessa. Siksi kai ne sitä haluu pois otettavan.
Mulla meni nenä umpeen parissa päivässä kun sektion takia käskivät sen ottaa pois. Napa on pysynyt auki kauemmin. Laitoin korun takas melkein vuosi synnytyksestä.

mulla ana pyyhe, paperi tai joku muu kangaspala kun otan niitä pois. kielestä on tosi vaikeeta. nenä ei kasva millään kiinni. hyvä niin. ja navassa ei oo ollu yli vuoteen mutta silti se on auki. olis kyllä kiva vielä hankkia yks jonnekin mutta emmä tiiä mihin. :laugh:

Yhteistyössä