V "vieras" Vieras 06.09.2010 #27 Alkuperäinen kirjoittaja t: Mulle lääkäri sano viimeksi että 10min ennen aamiasta riittää, kerkee imeytyä tuossa ajassa jo Click to expand... Näin mullekin. 10min. ennen aamiaista.
Alkuperäinen kirjoittaja t: Mulle lääkäri sano viimeksi että 10min ennen aamiasta riittää, kerkee imeytyä tuossa ajassa jo Click to expand... Näin mullekin. 10min. ennen aamiaista.
V vierailija Vieras 06.04.2017 #28 Alkuperäinen kirjoittaja "minä": miksköhän minä en saanut lääkitystä kun TSH 5.25 ja T4v 13.4 ?? naama turvoksissa, verenkierto raajoissa olematon,palelee,väsyttää.. huoh. Click to expand... Ei ole arvoilla TSH 7.1 ja T4V 12.6 saatu tyttärelle lääkitystä vaikka oireita on vaikka kuinka paljon ja koulu menee ihan pilenee.
Alkuperäinen kirjoittaja "minä": miksköhän minä en saanut lääkitystä kun TSH 5.25 ja T4v 13.4 ?? naama turvoksissa, verenkierto raajoissa olematon,palelee,väsyttää.. huoh. Click to expand... Ei ole arvoilla TSH 7.1 ja T4V 12.6 saatu tyttärelle lääkitystä vaikka oireita on vaikka kuinka paljon ja koulu menee ihan pilenee.