te joilla on Alfred j Kwak dvd boxi: toimiiko se ilman ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
siis vanhemmassa dvd soittimessa...

mua niin ottaa päähän toi soitin kun eilen ostettu se dvd boxi, eilen toimi 1 levy hyvin kun sen ekaa kertaa laittoi.. poika sai niitä katsella mutta sitte 4 jakson kohdalla ilmoitti että levy virhe, ja sen jälkeen ei ole tuo 1 levy toiminut... on ehjä, ei naarmuja |O
noh, laitettiin 2 levy, se toimi eilen, ja nyt aamulla laite ilmoittaa että no disc :o
ei naarmuja taikak muutakaan näkyvää vikaa... nyt laitoin 4 levyn ja se toimi laakista... (oli eka kerta kun sen laittoi soittimeen)

mikä helevetti tossa on... ajattelin että vika on soittimessa, että on mennyt lopullisesti rikki... mutta kun laitoin vanhan cd levyn sisään niin se toimi heti (ja levy on naarmuinen) |O

kaiken hyvän lisäksi poika on eilen sen jonkun 5 min aikana kun se kotelo on ollut vahtimatta niin katkaissut sen 3 levyn |O |O
että nyt pitäis sitte saada jostain se 3 levy kopsattua ja poltettua, kun ei kokonaan uutta boxia viittis ostaa...

Kyllä toimi. Mut nyt kun rupesin miettimään, niin samoihin aikoihin kun nuo sarjat ostettiin niin dvd soitin alkoi temppuilla -samallalailla kun kerroit, ja perin päivän päästä pistettiin dvd soitin menemään :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä toimi. Mut nyt kun rupesin miettimään, niin samoihin aikoihin kun nuo sarjat ostettiin niin dvd soitin alkoi temppuilla -samallalailla kun kerroit, ja perin päivän päästä pistettiin dvd soitin menemään :(

oliko siis vanhempi soitin?
kun ei oo eka kerta kun uusissa levyissä toi soitin temppuilee... vanhat naarmuiset dvd ja cd levyt kyllä toimii...
päätin jo että ostetaan uus soitin mutta toi on sellanen yhdistelmä soitin, siin on siis vahvistin samassa joten tarvii ostaa kokonaan uus kotiteatteri järjestelmä jos ton heittää roskiin |O

mikä laite sulla on?? Mulla on hp:n vhs/dvd soitin ja se on alusta asti tehny tota samaa.. ekan kerran ku laittaa tuliterän levyn ni toimii mut sit ei enää toista kertaa.. siis tekee näin kaikilla levyillä.. alus vähemmän ja sit vaan lisäänty noi ongelmat.. vittu ku ois saanu sen takuuna sillon mut ei jaksanu alkaa lähettelee vehjettä takasin =/

todella ärsyttävää...
meillä on philipsin LX7100SA
vanha laite.. ärsyttää vaan että muuttavat noita levyjä niin et joutuu ostaan uusia laitteita vaikak vanhatkin toimii.. |O
onkohan noissa levyissä kopiosuojausta, jos jostain sais lainaan sen 3 levyn niin vois sen polttaa.. samalla vois kyllä polttaa noi muutkin niin toimis tossa soittimessa sitten, niin ei tartteis het ostaa uutta soitinta..

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

oliko siis vanhempi soitin?
kun ei oo eka kerta kun uusissa levyissä toi soitin temppuilee... vanhat naarmuiset dvd ja cd levyt kyllä toimii...
päätin jo että ostetaan uus soitin mutta toi on sellanen yhdistelmä soitin, siin on siis vahvistin samassa joten tarvii ostaa kokonaan uus kotiteatteri järjestelmä jos ton heittää roskiin |O

Noin kaks vuotta vanha, ja mitään ongelmia ei aiemmin ollut, pyöritti kyllä uudet, vanhat ja poltetutkin.
Ei vaan oltu vähään aikaan katsottu sillä mitään -koneelta menee piuhat telkkariin, leffat katotaan niin. Mut isi halus ostaa ihan aitona nuo leffat ja sit parin kattelu kerran jälkeen ei enää toiminutkaan.

todella ärsyttävää...
vanha laite.. ärsyttää vaan että muuttavat noita levyjä niin et joutuu ostaan uusia laitteita vaikak vanhatkin toimii.. |O
Meidän Philips (älä kysy mallia) on tosi ronkeli levyjen suhteen. Minä neuvon putsaamaan levyn alapuolen sieltä sisärenkaan tietämiltä, sen jälkeen voi toimiakin. Yhdestä liikkeestä sain tuon neuvon, kun kävin valittamassa levyn toimimattomuutta (toimi heidän laitteessaan), kopiosuojaukseen liittyvät jutut kuulema ovat tuolla alueella.

Meillä on muutama levy, joita katsellaan sitten tietokoneella, kun eivät vaan suostu toimimaan tuolla telkuun liitetyllä laitteella. Tietokoneiden DVD asemat suostuvat rouskuttamaan meillä mitä vaan.

Meillä on vuoden -04 LG:n kovalevyllinen polttava dvd-asema ja hyvin pelittää.
siis jos kyse siitä Alfred J. Kwakin 1-kauden boksista.

todella ärsyttävää...
Meidän Philips (älä kysy mallia) on tosi ronkeli levyjen suhteen. Minä neuvon putsaamaan levyn alapuolen sieltä sisärenkaan tietämiltä, sen jälkeen voi toimiakin. Yhdestä liikkeestä sain tuon neuvon, kun kävin valittamassa levyn toimimattomuutta (toimi heidän laitteessaan), kopiosuojaukseen liittyvät jutut kuulema ovat tuolla alueella.

Meillä on muutama levy, joita katsellaan sitten tietokoneella, kun eivät vaan suostu toimimaan tuolla telkuun liitetyllä laitteella. Tietokoneiden DVD asemat suostuvat rouskuttamaan meillä mitä vaan.

mä koitin putsailla noit levyjä mutta ei ollu mitään vaikutusta... pojan huoneessa on uudempi soitin, mutta en nyt haluis sinne noita levyja laittaa kun nyt jo yks on rikki ihan kunnolla.. ja se toinen soitin taas ei suostu pyörittään naarmuisia levyjä, vaikak ei siis olis edes pahoja naarmuja.. :o
ehkä meilläkin vaan vedetään koneesta noi piuhat niin loppuu tää toimimattomuus :D

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meillä on vuoden -04 LG:n kovalevyllinen polttava dvd-asema ja hyvin pelittää.
siis jos kyse siitä Alfred J. Kwakin 1-kauden boksista.

juurikin siitä kyse..

siis onko toi teidän laite dvd soitin vaiko tietokoneen dvd asema? :D

mä oon jo kerran vetänyt hillittömät idarit anttilan topten osastolla kun olin ostanut apulannan cd levyn, ja sen kopiosuojaus oli sellanen että auton cd soitin ei soittanut sitä :o
(kyseessä oli viel uus soitin... ) mä hermostuin siitä täysin, raukka myyjä sai kuunnella mun papatusta asiasta kun kävin toisen levyn ostamassa.. taisin sitte vielä sanoa että jos ei mun auton soitin suostu sitäkään levyä soittamaan niin syötän en levyt niille :D
ärsyttää siis tämä teknologia ja kaikenmaailman kopiosuojausket,laitteiden ja tiedostojen yhteensopimattomuus jne |O

Yhteistyössä